Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli en stund siden jeg har tatt i alkohol nå. Blir muligens moderat mengde på mandag da. :)

Jeg har ikke drukket på et halvt år (or so). Sist gang var i mars.

I tillegg tåler jeg ekstremt lite. Tåler mindre enn de fleste jenter jeg kjenner. Derfor må jeg stacke opp med en big one i magen.

Lenke til kommentar

En hel rull med teip og en hel ostepop (vops ble vist en halv ostepop)

Beklager. Dette er jo helt klart en sinnsykt god deal (wow! Tenk en hel halv ostepop! :dribble: ), men jeg er redd du bare kommer til å bli forelsket i meg. Jeg orker ikke flere stalkere nå. Folk sier de gjerne skulle vært penere og sånn, men de veit ikke hva de snakker om. En så perfekt kropp som det jeg har er mest av alt en forbannelse. Kan ikke gå noen steder uten at folk kaster seg over meg og vil ha vill og uhemmet sex. Det blir litt slitsomt i lengden.
Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden jeg har tatt i alkohol nå. Blir muligens moderat mengde på mandag da. :)

Jeg har ikke drukket på et halvt år (or so). Sist gang var i mars.

I tillegg tåler jeg ekstremt lite. Tåler mindre enn de fleste jenter jeg kjenner. Derfor må jeg stacke opp med en big one i magen.

Kjenner følelsen, er ikke den som tåler mest jeg heller. Billigere drikke da^^

Lenke til kommentar

Beklager. Dette er jo helt klart en sinnsykt god deal (wow! Tenk en hel halv ostepop! :dribble: ), men jeg er redd du bare kommer til å bli forelsket i meg. Jeg orker ikke flere stalkere nå. Folk sier de gjerne skulle vært penere og sånn, men de veit ikke hva de snakker om. En så perfekt kropp som det jeg har er mest av alt en forbannelse. Kan ikke gå noen steder uten at folk kaster seg over meg og vil ha vill og uhemmet sex. Det blir litt slitsomt i lengden.

Den stygge sanheten om Lars, den usannsynelig vakre mannen(?)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Det stod tre kuer i et fjøs.

Den første het Mia.

Den andre het Pia.

Å den siate het Fia.

Kalven til Mia het Mitta.

Kalven til Pia het Pitta

Hva tror du kalven til Fia het?

ÅGE! FOR HAN VAR EN OKSE!!!!"

:wallbash: 

Oh wow .. :roll:

*Teste Javascript*

Åge

Lenke til kommentar

Kan ikke si det samme. Blitt mye vin i det siste, men lenge siden flatfyll. Jobber med å bygge opp alkoholikerkarrieren :p

Du kan sikkert få gode råd av Petter, men han er nok mest sannsynlig ute å drikker nå dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...