Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Minusknapp er idiotisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Visst faen har pluss-systemet blitt sabotert ihjel! Blir det fjernet? Får vi endelig en minus-knapp? Blir muligheten fjernet i offtopic? Spør du oss eller er det forslag? En minusknapp kommer ikke til å fungere da pluss systemet går på hvor gode poster man har, og en minusknapp vil bli brukt av folk som er uenige, uavhengig av hvor bra innlegget var. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sebbe: hva er vitsen med mulighet for å få godt rykte når man ikke har mulighet til å få tilsvarende dårlig rykte? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du skjønner vel selv at det vil i stor grad bli brukt på gode innlegg av folk som er uenige. Få pluss = dårlig rykte. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er det noen som bryr seg om rykte uansett? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er det noen som bryr seg om rykte uansett? Etter gårsdagen så er det tydligvis det. Selv synes jeg det er litt moro å følge med på min egen og, men dømmer aldri folk etter rykte. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg! Jeg! JEG!! Trykk trykk --> For å være ærlig bryr jeg meg ikke mye om mitt totale rykte, men det er morsomt når et innlegg får mange pluss, da er jeg stolt over det jeg har skrevet. Endret 7. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hjemmesnekra burgere. Kan ikke måle seg med biffen jeg akkurat spiste. Helt perfekt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Grillspyd med paprika,løk,laks og breiflabb. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kunne sikkert vært moro å følge med på om det ble brukt riktig. Hvis jeg feks skrev et godt innlegg (noe jeg sjeldent gjør, mest svada). I realiteten har jeg fått plusser på de innleggene som inneholdt mest piss 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hjemmesnekra burgere. Kan ikke måle seg med biffen jeg akkurat spiste. Helt perfekt Tja, var "rimelig fantastisk" de burgerene mine da. Ost, tzatziki, salatmix mm. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tja, var "rimelig fantastisk" de burgerene mine da. Ost, tzatziki, salatmix mm. Bare hør på ordet Bifffff 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg lager pizza. \o Håper hele huset lukter uimotståelig sånn at jeg kan nekte storebror sine venner mat. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du skjønner vel selv at det vil i stor grad bli brukt på gode innlegg av folk som er uenige. Få pluss = dårlig rykte. Er det verre enn dagens situasjon der det blir misbrukt på dårlige innlegg man er enige i / innlegg av folk man liker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 PS, jeg har vært i bursdagsbesøk i dag Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Løsning på varmeproblemet i kveld : bordvifte med forlenget tunnel homemade Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg lager pizza. \o Håper hele huset lukter uimotståelig sånn at jeg kan nekte storebror sine venner mat. Jeg skal snart i gang med mat selv. Visste dere at indrefilet av svin er billigere enn svinestrimler? Hadde trodd det var omvendt. Men, men. Da blei det helstekt indrefilet av svin med ris, bernaise og stekt sopp. Hadde egentlig planer om å ta strimler, men det var dyrere. Hva har folk gjort i dag? Jeg har ligget i sola og sugd opp d-vitaminer, badet, nakenbadet litt tilogmed, spist is, kjørt mc og generelt sett koset meg. Lekte nakenmodell for dama i guds frie natur litt, men de bildene får dere ikke se. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) *snip* *snip* Hva har folk gjort i dag? Jeg har ligget i sola og sugd opp d-vitaminer, badet, nakenbadet litt tilogmed, spist is, kjørt mc og generelt sett koset meg. Lekte nakenmodell for dama i guds frie natur litt, men de bildene får dere ikke se. Kan vi ikke få se bare et bilde ? Endret 7. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har sittet i bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg