Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst faen har pluss-systemet blitt sabotert ihjel!

Blir det fjernet? Får vi endelig en minus-knapp? Blir muligheten fjernet i offtopic?

Spør du oss eller er det forslag? En minusknapp kommer ikke til å fungere da pluss systemet går på hvor gode poster man har, og en minusknapp vil bli brukt av folk som er uenige, uavhengig av hvor bra innlegget var.

Lenke til kommentar

Jeg lager pizza. \o

Håper hele huset lukter uimotståelig sånn at jeg kan nekte storebror sine venner mat. :wee:

Jeg skal snart i gang med mat selv.

Visste dere at indrefilet av svin er billigere enn svinestrimler? Hadde trodd det var omvendt. Men, men. Da blei det helstekt indrefilet av svin med ris, bernaise og stekt sopp. Hadde egentlig planer om å ta strimler, men det var dyrere.

Hva har folk gjort i dag? Jeg har ligget i sola og sugd opp d-vitaminer, badet, nakenbadet litt tilogmed, spist is, kjørt mc og generelt sett koset meg. Lekte nakenmodell for dama i guds frie natur litt, men de bildene får dere ikke se.

Lenke til kommentar

*snip*

*snip*

Hva har folk gjort i dag? Jeg har ligget i sola og sugd opp d-vitaminer, badet, nakenbadet litt tilogmed, spist is, kjørt mc og generelt sett koset meg. Lekte nakenmodell for dama i guds frie natur litt, men de bildene får dere ikke se.

Kan vi ikke få se bare et bilde ? :lol:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...