Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjeder meg. Jeg vil ut. Men nå regner det som bare fy, og SÅ glad er jeg ikke i regn at jeg går ut mens det regner kyr. :p Noen forslag til hva jeg kan finne på? Har en PS3, to PCer med WoW og diverse småspill + en hel del filmer tilgjengelig. I tillegg til Ringenes Herre trilogien som jeg begynte på for en liten stund siden.

Lenke til kommentar

Nei vet du hva. La meg rundt 12 i dag, og våkna nå. :( Hva er den beste måten på å effektivt snu døgnet nå? Tror dere jge klarer å sovne klokka 02:00 i natt?

Vær våken i hele natt, deretter vær våken hele dagen og legg deg på kvelden igjen. Du sovner sikkert tidlig på kvelden, rundt 18.00, også våkner du 06.00 og har en rytme klr til skolestart.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg kjeder meg. Jeg vil ut. Men nå regner det som bare fy, og SÅ glad er jeg ikke i regn at jeg går ut mens det regner kyr. :p Noen forslag til hva jeg kan finne på? Har en PS3, to PCer med WoW og diverse småspill + en hel del filmer tilgjengelig. I tillegg til Ringenes Herre trilogien som jeg begynte på for en liten stund siden.

Jeg kan spille med deg på PS3, viss vi har samme spill seff :p

Men skal snart spise, og ps3'en er okkupert av lillebror

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Finn en feil i denne ingressen:

"En motorsykkel pådro seg trolig beinbrudd etter en kollisjon med en bil ved Framsnes i Birkenes lørdag formiddag."

:D

Motorsykler har ikke bein.

Det skulle sikkert være motorsyklist

Lenke til kommentar

Det stod tre kuer i et fjøs.

Den første het Mia.

Den andre het Pia.

Å den siate het Fia.

Kalven til Mia het Mitta.

Kalven til Pia het Pitta

Hva tror du kalven til Fia het?

ÅGE! FOR HAN VAR EN OKSE!!!!"