Lumpness Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gleder meg litt til høst og vinter , da er det plutselig ikke kokvarmt i alle rom døgnet rundt lenger. kan du bare regulere med varmovn Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Også er det skikkelig mørkt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Koffein Rompis, koffein. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Long time, no see folks 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kjeder meg. Jeg vil ut. Men nå regner det som bare fy, og SÅ glad er jeg ikke i regn at jeg går ut mens det regner kyr. Noen forslag til hva jeg kan finne på? Har en PS3, to PCer med WoW og diverse småspill + en hel del filmer tilgjengelig. I tillegg til Ringenes Herre trilogien som jeg begynte på for en liten stund siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nei vet du hva. La meg rundt 12 i dag, og våkna nå. Hva er den beste måten på å effektivt snu døgnet nå? Tror dere jge klarer å sovne klokka 02:00 i natt? Vær våken i hele natt, deretter vær våken hele dagen og legg deg på kvelden igjen. Du sovner sikkert tidlig på kvelden, rundt 18.00, også våkner du 06.00 og har en rytme klr til skolestart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg kjeder meg. Jeg vil ut. Men nå regner det som bare fy, og SÅ glad er jeg ikke i regn at jeg går ut mens det regner kyr. Noen forslag til hva jeg kan finne på? Har en PS3, to PCer med WoW og diverse småspill + en hel del filmer tilgjengelig. I tillegg til Ringenes Herre trilogien som jeg begynte på for en liten stund siden. Jeg kan spille med deg på PS3, viss vi har samme spill seff Men skal snart spise, og ps3'en er okkupert av lillebror Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Får vel drikke veldig mye kaffe og slikt, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Finn en feil i denne ingressen: "En motorsykkel pådro seg trolig beinbrudd etter en kollisjon med en bil ved Framsnes i Birkenes lørdag formiddag." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Long time, no see folks Der var det en man ikke har sett på en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Finn en feil i denne ingressen: "En motorsykkel pådro seg trolig beinbrudd etter en kollisjon med en bil ved Framsnes i Birkenes lørdag formiddag." Motorsykler har ikke bein. Det skulle sikkert være motorsyklist Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det stod tre kuer i et fjøs. Den første het Mia. Den andre het Pia. Å den siate het Fia. Kalven til Mia het Mitta. Kalven til Pia het Pitta Hva tror du kalven til Fia het? ÅGE! FOR HAN VAR EN OKSE!!!!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Long time, no see folks Yo Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det stod tre kuer i et fjøs. Den første het Mia. Den andre het Pia. Å den siate het Fia. Kalven til Mia het Mitta. Kalven til Pia het Pitta Hva tror du kalven til Fia het? ÅGE! FOR HAN VAR EN OKSE!!!!" Oh wow .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 *sukk* Drøyer en time til med soving..en merkelig dag,ikke dagen min i det hele tatt. Skulle ønske jeg rakk polet etter jobb men neida.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hjemmesnekra burgere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 God og mett, nomnom sjokolade, dautrøtt og ingenting mer å gjøre idag! Jeg kommer til å sove godt inatt! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Visst faen har pluss-systemet blitt sabotert ihjel! Blir det fjernet? Får vi endelig en minus-knapp? Blir muligheten fjernet i offtopic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg