Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morn folks! Ikke akkurat hva jeg kaller en god natts søvn. Gikk til sengs klokka 11 i gårkveld. Våkna klokka 12, sovna igjen i halv ett-tida (jeg trenger for det meste minst en halvtime for å få sove). Så våkna jeg igjen klokka ti på 3. Så klokka 4 ca. Så klokka halv 6. Så sovna jeg igjen og våkna for ca en time siden. :hrm: Damn the nightmares!

Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet!

Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin!

I'm in on that.

Det var da fælt til rumpesnakk på dere da. :ermm:

Ostepop,cola,smågodt og sjokolade :thumbup:

Helga er berga :)

Skal snart sette på en film.

Tusen takk for å diskutere ostepop her når jeg ikke har smakt det på fire fuckings år. ELSKER ostepop, men selvfølgelig er de på apestadiet enda her og har ikke skjønt hvor genialt det faktisk er. :hrm: Får vel få noen til å sende nedover. Dette går ikke.

Lenke til kommentar

Morn folks! Ikke akkurat hva jeg kaller en god natts søvn. Gikk til sengs klokka 11 i gårkveld. Våkna klokka 12, sovna igjen i halv ett-tida (jeg trenger for det meste minst en halvtime for å få sove). Så våkna jeg igjen klokka ti på 3. Så klokka 4 ca. Så klokka halv 6. Så sovna jeg igjen og våkna for ca en time siden. :hrm: Damn the nightmares!

Hva slags mareritt hadde du?

Lenke til kommentar

Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet!

Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin!

I'm in on that.

Det var da fælt til rumpesnakk på dere da. :ermm:

Ser ikke ut til at noen ville ha rumpekonkurranse med meg :(

Lenke til kommentar

Hva slags mareritt hadde du?

Jeg vet ikke helt lenger hvordan det begynte. Bare hvordan det endte. Vi var på rømmen sammen med en prest. Hva vi rømte fra? Demoner selvsagt. Vi hadde blitt jagd til fjells. Byen under oss sto i flammer. Vi sto på en liten fjellhylle, så skled jeg plutselig ned og landa på andre siden av hylla. Så hørte jeg fra fjellhylla "Oh, shit! Whatever you do, DON'T look to your right". Så kjentes det ut som jeg ble hyllet inn i noe slimete og stemma forsvant. Så våkna jeg med bilde av noe som kunne hørt til i Forbannelsen printa inn på netthinnen. Og på toppen av det hele (som nesten alltid etter et mareritt) var jeg paralysert i noen minutter etterpå. Kunne ikke røre en muskel, bare øynene.

Tyskland er et greit land. Har ikke vært så mye der, kun et par steder. Blir Tyskland til vinterferien faktisk.

Tyskland er ikke så ille når du bare ferierer der. Men det er jævlig å bo der. Ihvertfall i denne delen (øst-tyskland). Og spesielt når man er i en dårlig økonomisk situasjon.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Så må en vente til tiende august forda overtar de videregående skolene inntaket. Jeg har fått beskjed i brev idag om det jeg allerede vet, at jeg er kommet inn på bodø videgående, studiespesialiserende, samt nr.9 på venteliste på Elektro. Kan ikke de folk bare kjappe seg så jeg får vite om jeg kommer inn på elektro, så jeg kan søke om stipend og det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...