danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Nedskalerer det til 100x100 før jeg laster det opp her iallefall. EDIT: Vardasomsvartetilleifda! Endret 7. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Hvordan får dere så god bildekvalitet på avatarene deres, mens mine får helt crappy kvalitet? Gjør dere noe med bildet før dere laster det opp på diskusjon.no? Forminsk avataren manuelt med PS/Gimp/hvadunåbruker og lagre det som en png-fil. Endret 7. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan får dere så god bildekvalitet på avatarene deres, mens mine får helt crappy kvalitet? Gjør dere noe med bildet før dere laster det opp på diskusjon.no? Ha et godt bilde med god kvalitet, litt retusjering i photoshop, forsterking av enkelte farger (ikke at jeg har så mange..) men..jah.. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ah... det er slik dere gjør det, ja. Synd for meg, for jeg har ikke photoshop, og det ser ut til at det ikke går ann å forminske bildet på PhotoScape heller. Bah... Takker for svar anyway. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Legger du ut bildet her i full oppløsning kan jeg gjøre det for deg Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Vil du hjelpe meg med to bilder? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Sorry... dobbeltpost Endret 7. august 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Så bra kvalitet du kan få det. (kunne kanskje lagra i png.. ) Endret 7. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk! Endret 7. august 2010 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fuck. Klokka er så mye allerede ja.... Also, spillelista di var ikke verst Angelica! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvorfor får jeg ikke til å sove? Har prøvd i mange timer nå. Får sette på enda en crappy film å se om man ikke blir trøtt snart. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 om 3 timer skal jeg visstnok til danmark Tips jeg kan si til min far, for at jeg skal være igjen hjemme - aleine? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 om 3 timer skal jeg visstnok til danmark Tips jeg kan si til min far, for at jeg skal være igjen hjemme - aleine? Hvis din far ikke er helt på nett, så kan du si at du har glemt å fornye passet ditt, så du må dessverre bli hjemme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Han var med for å fornye det for 1 mnd siden.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Du glemte å skru av ovnen. "Neida, pappa. Jeg tar meg av dette jeg." Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har min siste arbeidsdag i dag. Om åtte og en halv time har jeg sommerferie! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Eventuelt Sk!ppy: Nei, papps, jeg gidder bare ikke bli med til Danmark, jeg blir heller hjemme og passer på huset. Med nærmere detektivisering er det vel stor sannsynlighet for at han allerede har dratt.. Endret 7. august 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Regner her Hadde jo lyst å gjøre noe i dag. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Her er det sol og hmm... mange grader skal ut å klippe plenen nå edit: God morgen Endret 7. august 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Gratulerer til Lars og co som fikk admins til å revurdere hele poengsystemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg