L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dårlig gjort. Jeg fikk ikke noen t-skjorte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Spørs hvor seriøst det var mellom meg og eksen og hvordan det går med de to. Skal en del til før man tør å ta den risken, synes jeg, så om det viser seg å være verdt det så unner jeg vennene mine all lykke de får. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan ville dere reagert hvis bestevennen din hadde blitt sammen med eksen din? "Jeg prøvekjørte henne før deg. Hun er ikke noe særlig i senga, bare sånn heads up". Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dårlig gjort. Jeg fikk ikke noen t-skjorte Men fra spøk til halvor, det spørs på situasjonen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg sier snart god natt! Får vel tenke på leggetid snart etter 2 dager på festival som har vert fuktig. Ønsk meg lykke til med å kjøre tl Oslo i morgo klokka 11 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg sier snart god natt! Får vel tenke på leggetid snart etter 2 dager på festival som har vert fuktig. Ønsk meg lykke til med å kjøre tl Oslo i morgo klokka 11 Hva skal du i Oslo, din sopp? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Skulle også ha fått en t-skjorte...men folk er folk, slutter aldri å forbause dessverre og de er aldri noe å bli klok på..jeg er iallefall blank. Søvn? Such a waist.. Jeg sier snart god natt! Får vel tenke på leggetid snart etter 2 dager på festival som har vert fuktig. Ønsk meg lykke til med å kjøre tl Oslo i morgo klokka 11 Natt natt... Syntes det var litt lite alkohol her i det siste. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har nok drukket nok for hele verden idag tror jeg -.- begynte dagen med å drikke opp resten av hjemmebrenten og ble faen ikke full. dag nr X derpå er alltid vanskelig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 $> cd /pub $> more beer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 $> cd /pub $> more beer øl????? hhahahhahahahah dummeste jeg har hørt. Det virker ikke lenger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Er søvn ei midje no ? Trur kanskje du trenger litt søvn likevel eg, b-real Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sudo apt-get install beer 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 sudo apt-get install beer Det stod det på magen/ryggen min på Roskilde. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hva er toppen av ekstremsport? To jøder på tandemsykkel gjennom Berlin i 1943 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) daniel@daniel-ubuntu:~$ sudo apt-get install beer [sudo] password for daniel: Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Leser tilstandsinformasjon ... Ferdig beer er allerede nyeste versjon. 0 oppgraderte, 0 nylig installerte, 0 å fjerne og 1 ikke oppgradert. daniel@daniel-ubuntu:~$ Endret 7. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Nei, nå tar jeg kvelden.. Snakkes om maaaaaaaaaaaaange timer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) For en eller annen grunn så blir det bare teit å lese de kommandoene på engelsk-norsk Endret 7. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
danielch Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) True, true.. Men det var det som var output når jeg skrev "sudo apt-get install beer". Må si meg enig i at dette ser bedre ut: daniel@daniel-ubuntu:~$ sudo apt-get install øl Leser pakkelister ... Ferdig Skaper oversikt over avhengighetsforhold Leser tilstandsinformasjon ... Ferdig E: Klarte ikke å finne pakken øl daniel@daniel-ubuntu:~$ Endret 7. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan får dere så god bildekvalitet på avatarene deres, mens mine får helt crappy kvalitet? Gjør dere noe med bildet før dere laster det opp på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg