Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skal til Bergen i løpet av høsten og ta en alvorlig prat med Lars.. ^^ (eller ti) Håper du tar med den nihalede pisken? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Altså, når du skal gå ut med dette juicy greiene dine, så må du ha noe konkret. Har du bilde? Noen andre som så det? Kan horene også bistå? Ellers tror jeg ikke det blir noen pesos på den gutten i kveld. Da kan jo jeg også ringe inn og si f.eks "Jens Stoltenberg var drita på danskebåten i ført kun en bowlerhatt og sokker". See? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skal til Bergen i løpet av høsten og ta en alvorlig prat med Lars.. ^^ (eller ti) Håper du tar med den nihalede pisken? Lyst og smakke på den, du? Skal vi da ta den ølen vi snakka om for en stund siden? Du sa du skulle stille opp, men jeg hørte aldri noe mer. Jada, kommer nok, når tiden gir meg ferie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det var jo ikke jeg som trengte en alvorsprat Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Altså, når du skal gå ut med dette juicy greiene dine, så må du ha noe konkret. Har du bilde? Noen andre som så det? Kan horene også bistå? Ellers tror jeg ikke det blir noen pesos på den gutten i kveld. Da kan jo jeg også ringe inn og si f.eks "Jens Stoltenberg var drita på danskebåten i ført kun en bowlerhatt og sokker". See? Det er et vitne ja... Oppga han. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det var jo ikke jeg som trengte en alvorsprat Men du hadde likt å se på meg bli piska! DU ELSKER MEG IKKE LENGER DU! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om det er mulig å sende inn anonyme tips til VG? Jeg har en juicy sak, og vil helst ikke bli nevnt. Det går an å sende totalt anonyme tips. Det går også an å si at du ikke vil bli nevnt som kilde. De fleste journalister tar kildevernet veldig seriøst. Det har vært eksempler på at journalister har valgt å gå i fengsel fremfor å avsløre en kilde. Bare vær klar på at du ikke vil bli avslørt så kan jeg nesten garantere deg at hensyn blir tatt. Nice! jeg får vurdere det... Det er et nokså juciy tips som kan ødelegge forholdet til personen og samboeren, som nettop har flyttet inn med dette individet. Syndtristleit, hjertetmittblørfordem. Tror du du kan få penger for tipset? Vel ja, det tror jeg Er tross alt snakk om fyll, to horer og et hotelrom her Til en av de fremadstormende i sportverden. Kan jeg spørre deg om hvordan du vet at det er prostituerte? Bare et spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det var da jævlig til quoting! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som skriver? Sitter dere å tapper f5 på VG eller? I håp om noe juicy? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ingen som skriver? Sitter dere å tapper f5 på VG eller? I håp om noe juicy? Neh. Jeg runker. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg tapper F5 @ mine innlegg.. Ey, fikk faen meg nettopp en teori om hvorfor diskusjon kræsjer! Forestill dere over 100 nerder, samtidig spamer F5 @ diskusjon.no for å finne nyeste poster? Endret 7. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sammen er vi en sterk spambot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Forestill dere over 100 nerder, samtidig spamer F5 @ diskusjon.no for å finne nyeste poster? En sterk nedgang med andre ord? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Valgte å se "Domino" med broderen i natt, men det ble et antiklimaks. Vi syntes begge to det var en drittfilm. Orka ikke se de siste tjue minuttene engang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvis serverene ikke tåler 100 stk. som trykker f5 på mine innlegg samtidig er de ikke mye å skryte av... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Forestill dere over 100 nerder, samtidig spamer F5 @ diskusjon.no for å finne nyeste poster? En sterk nedgang med andre ord? Hvis serverene ikke tåler 100 stk. som trykker f5 på mine innlegg samtidig er de ikke mye å skryte av... Jeg glemte flere nuller. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Denne ølen skal jeg komme med på dyrevernsmøte: http://brewdog.com/product.php?id=56 PS: De drepte ikke ekornene for å lage den, de var allerede overkjørte allerede. 2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan ville dere reagert hvis bestevennen din hadde blitt sammen med eksen din? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan ville dere reagert hvis bestevennen din hadde blitt sammen med eksen din? "Hvilken bestevenn?" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan ville dere reagert hvis bestevennen din hadde blitt sammen med eksen din? Been there, done that, got the t-shirt. Eller, noe i den gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg