Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Skal til Bergen i løpet av høsten og ta en alvorlig prat med Lars.. ^^

(eller ti)

:)

Håper du tar med den nihalede pisken? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, når du skal gå ut med dette juicy greiene dine, så må du ha noe konkret. Har du bilde? Noen andre som så det? Kan horene også bistå? Ellers tror jeg ikke det blir noen pesos på den gutten i kveld.

Da kan jo jeg også ringe inn og si f.eks "Jens Stoltenberg var drita på danskebåten i ført kun en bowlerhatt og sokker".

See?

Lenke til kommentar

Skal til Bergen i løpet av høsten og ta en alvorlig prat med Lars.. ^^

(eller ti)

:)

Håper du tar med den nihalede pisken? :dribble:

Lyst og smakke på den, du? :p

Skal vi da ta den ølen vi snakka om for en stund siden? Du sa du skulle stille opp, men jeg hørte aldri noe mer.

Jada, kommer nok, når tiden gir meg ferie. :)

Lenke til kommentar

Altså, når du skal gå ut med dette juicy greiene dine, så må du ha noe konkret. Har du bilde? Noen andre som så det? Kan horene også bistå? Ellers tror jeg ikke det blir noen pesos på den gutten i kveld.

Da kan jo jeg også ringe inn og si f.eks "Jens Stoltenberg var drita på danskebåten i ført kun en bowlerhatt og sokker".

See?

Det er et vitne ja... Oppga han.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å sende inn anonyme tips til VG? Jeg har en juicy sak, og vil helst ikke bli nevnt.

Det går an å sende totalt anonyme tips. Det går også an å si at du ikke vil bli nevnt som kilde. De fleste journalister tar kildevernet veldig seriøst. Det har vært eksempler på at journalister har valgt å gå i fengsel fremfor å avsløre en kilde. Bare vær klar på at du ikke vil bli avslørt så kan jeg nesten garantere deg at hensyn blir tatt.

Nice! jeg får vurdere det... Det er et nokså juciy tips som kan ødelegge forholdet til personen og samboeren, som nettop har flyttet inn med dette individet.

Syndtristleit, hjertetmittblørfordem.

Tror du du kan få penger for tipset?

Vel ja, det tror jeg :) Er tross alt snakk om fyll, to horer og et hotelrom her :) Til en av de fremadstormende i sportverden.

Kan jeg spørre deg om hvordan du vet at det er prostituerte? Bare et spørsmål. :)

Lenke til kommentar

Forestill dere over 100 nerder, samtidig spamer F5 @ diskusjon.no for å finne nyeste poster?

En sterk nedgang med andre ord?

Hvis serverene ikke tåler 100 stk. som trykker f5 på mine innlegg samtidig er de ikke mye å skryte av...

Jeg glemte flere nuller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...