L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Måtte sette på episk sang nå: http://www.youtube.com/watch?v=kYA2zN8nawg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fuck. Alt for mye alkohol i aftershaven min så det svir som et helvete nå, rett etter barbering Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg vet ikke hvilken tidssone dere er i, men her er det ihvertfall leggetid! Har mye å gjøre i morg... i dag! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Du, joiner dere og skriver en falsk "fra virkeligheten" historie så sender vi den inn til hjemmet, eller norsk ukeblad^^ så tjener vi penger ;D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 The revenge is sweet Klarte å stinke Tiny tilbake i buret sitt Flirer så tårene triller her :!: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 ingen røyk, ingen cola... sadpanda -.- Jeg har røyk. Jeg har røyk! Men ikke Ben&Jerry's som jeg egentlig hadde PLANER om å kjøpe for å belønne meg selv for å ha ryddet leiligheten. Så det får bli i morgen i stedet. Hva med milkshakeish ting med kaffesmak..? Plaster på såret? Omnomnom. Og alle vet, alle sammen vet. At her omkring går alle rundt med samma hemmelighet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Milkshake hadde vært noe, men storebror og no-good vennene hans brukte opp isen tidligere i dag. Jepp. De brukte tilogmed blenderen min uten å spørre om lov. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 ingen røyk, ingen cola... sadpanda -.- Det heter "Ingen Kims, ingen kos." Så lenge det er dvergen som synger så er jeg enig der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Min milkshake får alle guttene til meteren. Endret 6. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 NOEEES tråden din lars er stengt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 NOEEES tråden din lars er stengt Jarmo is in the hood. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Milkshake hadde vært noe, men storebror og no-good vennene hans brukte opp isen tidligere i dag. Jepp. De brukte tilogmed blenderen min uten å spørre om lov. Åw. Ta med litt kaffe hit, så kan vi lage. Jeg har is. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 WHYYYY?! WHYY I ASK YOU?! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Der har jeg emnetittelen til fra virkeligheten historien "Båndet ble stengt" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Der har jeg emnetittelen til fra virkeligheten historien "Båndet ble stengt" Hva skal du skrive om da? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva betyr det egentlig at noen har rosa farge rundt navnet sitt på FB chatten? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Der har jeg emnetittelen til fra virkeligheten historien "Båndet ble stengt" Hva skal du skrive om da? Tjo ja, det lurer jeg også på. Er mange som har sendt inn falske historier til "fra virkeligheten" og fått penger for det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hva betyr det egentlig at noen har rosa farge rundt navnet sitt på FB chatten? De har mensen. 3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som vet om det er mulig å sende inn anonyme tips til VG? Jeg har en juicy sak, og vil helst ikke bli nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det bare virket som du hadde kommet opp med en idè siden du hadde tittel. Kanskje best å skrive først og så komme opp med tittel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg