Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har en følelse på at det bildet sent kommer til å bli glemt. rumpehår Har ikke du det? 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pff...old news å legge ut rumpen sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 rumpehår Har ikke du det? Skippy barberer rumpen sin vær kveld 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har en følelse på at det bildet sent kommer til å bli glemt. rumpehår Har ikke du det? Jo, men jeg legger de ikke ut på diskusjon.no 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 also: 400 i rykte! Jeg får sørge for at man får aktivert minusene på ryktebørsen også.. slik at man kan få beina til Lars ned på jorda igjen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Deilig å slappe av på hotellrommet etter en lang hard dag med kursing! Hva driver forumfolkene med ikveld? Forresten ett helvetes leven utenfor hotellet mitt i Stavanger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har en følelse på at det bildet sent kommer til å bli glemt. Når jeg la ut bilde av min rumpe, så ble det glemt ganske fort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 also: 400 i rykte! Jeg får sørge for at man får aktivert minusene på ryktebørsen også.. slik at man kan få beina til Lars ned på jorda igjen.. Pfft. Ingenting får meg ned igjen. Du må bare innrømme at jeg er råere enn tredagerskjegget til chuck norris. Har en følelse på at det bildet sent kommer til å bli glemt. Når jeg la ut bilde av min rumpe, så ble det glemt ganske fort. Den var ikke like sexy som gavekort sin. Det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg tenker at vi får starte opp "førstemann til -500 tråden" i stedet.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har en følelse på at det bildet sent kommer til å bli glemt. Når jeg la ut bilde av min rumpe, så ble det glemt ganske fort. Den var ikke like sexy som gavekort sin. Det er der problemet ligger. Jeg vet at min piskede bak er mer pirrende enn Gavekort sin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg tenker at vi får starte opp "førstemann til -500 tråden" i stedet.. For seint. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet! Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet! Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin! Dama sa nei. Jeg hadde tilogmed skrevet timestamp-ark, men det er visst ikke noe voksne menn gjør. (ok, det var ikke nøyaktig de ordene hun brukte da) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet! Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin! I'm in on that. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kan du ikke bestikke dama di med noen roser eller noe? Det er ikke slik at vi forumbrukere kommer til å tafse på deg eller legge deg i pr0n-mappa! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvis ikke får Lars tape på walkover og vi fortsette konkurransen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Faen heller... Tror du jeg er lagd av penger eller? Er du klar over prisen på roser? Kan få to øl på butikken for prisen av en langstilket rose. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet! Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin! Dama sa nei. Jeg hadde tilogmed skrevet timestamp-ark, men det er visst ikke noe voksne menn gjør. (ok, det var ikke nøyaktig de ordene hun brukte da) Jeg har deg mistenkt for å allerede ha et slikt bilde liggende ifra før av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg forventer at vi snart får se din rumpe også L4r5! Slik at vi kan glemme min og la deg bli stemplet istedet! Legg ut din også, så har vi rompepoll mellom din, min og aleks sin! Dama sa nei. Jeg hadde tilogmed skrevet timestamp-ark, men det er visst ikke noe voksne menn gjør. (ok, det var ikke nøyaktig de ordene hun brukte da) Jeg har deg mistenkt for å allerede ha et slikt bilde liggende ifra før av Ikke så avslørende som gavekort sitt bidrag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dama sa nei. Jeg hadde tilogmed skrevet timestamp-ark, men det er visst ikke noe voksne menn gjør. (ok, det var ikke nøyaktig de ordene hun brukte da) Det var en tull Men du kan godt bestikke meg med roser likevel Jeg har deg mistenkt for å allerede ha et slikt bilde liggende ifra før av Som du har under hodeputa i senga sånn at du kan dra det frem når det trengs (dvs. hver kveld når du ikke får sove)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg