Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

also: 400 i rykte! :w00t:

Ryktehore  :hrm:

Jeg har aldri bedt noen plusse meg.

Nei, men du skriver gode innlegg bare for å få bedre rykte!

Jeg kan ikke noe for at alle elsker meg. But who can blame them? I am, after all, awesome.

Jammen, du er awesome bare for å få bedre rykte!

ooOOo  :cool: det har jeg aldri sett før, alle quoteene ser ut som en pyramide nå xD 

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig populært å lage pyramider på forumet.

haha, har ikke sett det før nå jeg xD men det var faktisk litt fun  :new_woot::new_woot:

Kan vi prøve og lage et leke lokomotiv eller en lekebil også?

Går det an  :dribble: DET hadde vært kult det  :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes virkelig Diskusjon.no burde få seg nye servere. Ustabile greier det her

Det er ikke serverene som er problemet. Det er bug i forumprogramvaren som gjør seg gjeldende kun på ekstremt store forum (diskusjon er det 3. største i verden basert på IPB-programvaren). Det var faktisk diskusjon.no som gjorde utvikleren kjent med denne bugen. Det er en DELETE-query som stackes fordi den ikke rekker å kjøres fortløpende. Så vil serveren kjøre ørten av disse på en gang og da kveles forumet.

Det er fikset i versjon 3.1 men siden diskusjon.no er tungt modifisert i forhold til standardversjonen så er det ikke bare bare å rulle ut en oppgradering uten videre. Alt må tilpasses og i disse ferietider så antar jeg det ikke er så mange på drift som er på jobb.

Å,det er nok en god kombinasjon av både server/nett-leverandør og IPB.

Hmm, jeg får ikke logget på eller registrert på wikien jeg... :hrm:
Sucks to be you.

Neida, det tar bare 3mnd med mailing/masing internt og annet koselig før du får tilgangen din tilbake. Kos deg :)

Sett en ufattelig bra og grusom dokumentar på NRK2 om atombombene som ble sluppet på japaneren..Satan for noen skader..uff..sett ene..han hadde så tynne ribbein at hvis han nøs/hostet kraftig så brakk han ribbenene og hjerte kunne man se inne imellom ribbenene..huff

Lenke til kommentar

Sett en ufattelig bra og grusom dokumentar på NRK2 om atombombene som ble sluppet på japaneren..Satan for noen skader..uff..sett ene..han hadde så tynne ribbein at hvis han nøs/hostet kraftig så brakk han ribbenene og hjerte kunne man se inne imellom ribbenene..huff

Sett den selv. Knallsterk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...