Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Synes virkelig Diskusjon.no burde få seg nye servere. Ustabile greier det her

Det er ikke serverene som er problemet. Det er bug i forumprogramvaren som gjør seg gjeldende kun på ekstremt store forum (diskusjon er det 3. største i verden basert på IPB-programvaren). Det var faktisk diskusjon.no som gjorde utvikleren kjent med denne bugen. Det er en DELETE-query som stackes fordi den ikke rekker å kjøres fortløpende. Så vil serveren kjøre ørten av disse på en gang og da kveles forumet.

Det er fikset i versjon 3.1 men siden diskusjon.no er tungt modifisert i forhold til standardversjonen så er det ikke bare bare å rulle ut en oppgradering uten videre. Alt må tilpasses og i disse ferietider så antar jeg det ikke er så mange på drift som er på jobb.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må virkelig komme meg til utlandet igjen.

Så en side hvor de arrangerte tequila- og mezcal-turer til mexico. Fikk omvisninger på diverse destillerier med prøvesmaking og alt inkludert. DET hadde vært en av drømmeturene det.

Hadde jeg bare husket hva sida het

Endret av L4r5
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Får mer og mer sansen for afrikanske folk egentlig. :)

Begynner å like de mindre og mindre. Spesielt somaliere.

Er så sinnsykt mye voldtekter,dop,knivstikking blandt de.

Er ikke rasist bare så det er sagt.

Det er så klart veldig sant, og trist. Men det er utrolig mange snille og hyggelige folk blant dem og. Når jeg var i Etiopia ble jeg veldig overrasket over hvordan ukjente folk bare gikk bort til hverandre å begynte samtaler. Prøve på noe sånt i Oslo? Tror ikke. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Føkk!

Aliens VS Predator går på tv, og jeg hater den filmen !

Men jeg har jo seff allerede sett aliensa så nå er det for sent.. Bildet er plantet i hode enda engang

Lenke til kommentar

also: 400 i rykte! :w00t:

Ryktehore :hrm:

Jeg har aldri bedt noen plusse meg.

Nei, men du skriver gode innlegg bare for å få bedre rykte!

Jeg kan ikke noe for at alle elsker meg. But who can blame them? I am, after all, awesome.

Jammen, du er awesome bare for å få bedre rykte!

Lenke til kommentar

Det er så klart veldig sant, og trist. Men det er utrolig mange snille og hyggelige folk blant dem og. Når jeg var i Etiopia ble jeg veldig overrasket over hvordan ukjente folk bare gikk bort til hverandre å begynte samtaler. Prøve på noe sånt i Oslo? Tror ikke. :)

Har et par bekjente fra somalia som oppfører seg ordentlig så ble litt feil av meg å ta alle under en kam.

Når man går langs Oslo S og oppover mot Karl Johan er det som regel 95% mørke som står å dealer dop. Gidder ikke gå der i helgene (om kvelden) en gang pga alt maset om jeg skal kjøpe stoff.

Lenke til kommentar

Har et par bekjente fra somalia som oppfører seg ordentlig så ble litt feil av meg å ta alle under en kam.

Når man går langs Oslo S og oppover mot Karl Johan er det som regel 95% mørke som står å dealer dop. Gidder ikke gå der i helgene (om kvelden) en gang pga alt maset om jeg skal kjøpe stoff.

Veldig sant, man får som regel et ekstremt dårlig inntrykk av utlendinger som bor i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...