Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars, det ville ikke være et mareritt ;)

Den inneholdt langrenns-ski, mannevonde katter og venner som ditcher en.

Jeg våkna av at jeg ble drept av ei vanlig huskatt på lekeplassen hjemme, i det jeg gikk for å hente et ski som sklei fra meg.

Jeg har fortsatt vondt i brystet og sitter igjen med den evigvarende skrekken for katter som jeg alltid har hatt.

Lenke til kommentar

Jeg kjente igjen alle 5 som var i denne tråden i det jeg sjekket den. Det er en liten trøst, jeg trodde egentlig at etter 6 måneder uten særlig aktivitet ville jeg komme tilbake til ukjente tards.

That being said, jeg misliker 4 av de jeg kjente igjen.

BTW Mrs Hatta har bursdag i dag. Hun setter nok pris på en PM.

Lenke til kommentar

I r tard.

Sto og venta på at vannet skulle koke, skjedde ingenting, men merka at det ble varmere og varmere der jeg sto bøyd over komfyren og venta.

Så holdt jeg på å lene hånda på ei anna plate, men stoppa like før da jeg kjente hvor glovarm den var og så den begynte å bli rødglødede og forsto hvorfor vannet ikke kokte i kjelen...

Lenke til kommentar

Gjort samme feilen et par ganger selv, smurf. Her litt før jul så klarte jeg å skru på plata der jeg hadde lagt et glasslokk. Det begynte å lukte svidd plastikk fra håndtaket på lokket og da jeg prøvde å løfte det vekk så eksploderte det så knuste glassbiter spruta bokstavelig talt veggemellom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...