Licht Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Lansett + stoff fra naturfagsal. Ie. Antistoffer. 8D Endret 13. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lansett + stoff fra naturfagsal. Ie. Antistoffer. 8D Gjort for to uker siden. Jeg fikk 0 -, men det går ikke. Pappa har O+ og mamma har A eller AB... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gjort for to uker siden. Jeg fikk 0 -, men det går ikke. Pappa har O+ og mamma har A eller AB...Nå husker ikke jeg helt hvordan det er med hvilken blodtype man kan få når foreldrene har den og den, men hvis ikke det stemmer så burde du egentlig sette deg ned og ta en alvorsprat med moren din. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lansett + stoff fra naturfagsal. Ie. Antistoffer. 8D Gjort for to uker siden. Jeg fikk 0 -, men det går ikke. Pappa har O+ og mamma har A eller AB... 0 -, skjerpings Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Morsomt, jeg måtte tenke over det... Skummel tanke... Hun er i Serbia i disse dager, men jeg kan jo spørre, når hun er tilbake... Neida, jeg skal be Ahus gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Går da vel an at du har O- dersom du har fått selve typen fra din far og rhesusfaktoren fra din mor (forutsatt at hun har A- eller AB-). Eller nei, det gjør det ikke, siden positiv er dominant. Endret 13. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heisann folkens. Da har jeg vaskt bilen og huset Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er jo sant, men jeg tror jeg heller stoler på legen enn en test på skolen... Men nå må jeg gå, så bye bye... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heisann folkens. Da har jeg vaskt bilen og huset det høres ut som arbeid Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For de som ikke har sett det, så har b-real laget en koselig tråd om verdens minste bodybuider [ link ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis noen mener de har for lite warning så kan jeg sikkert ordne på det liksom...kan godt være paragraf/regelrytter liksom Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heisann folkens. Da har jeg vaskt bilen og huset det høres ut som arbeid Ja jeg har tilogmed vært en tur på jobben til sambo og hjelpt han med noe.. Jeg kan ikke være helt frisk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis noen mener de har for lite warning så kan jeg sikkert ordne på det liksom...kan godt være paragraf/regelrytter liksom hmm... hadde vært greit med litt varn, men ikke så veldig mye kanskje Ja jeg har tilogmed vært en tur på jobben til sambo og hjelpt han med noe.. Jeg kan ikke være helt frisk huff da... men hvordan gikk egentlig turen da? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja jeg har tilogmed vært en tur på jobben til sambo og hjelpt han med noe.. Jeg kan ikke være helt frisk huff da... men hvordan gikk egentlig turen da? Jo den gikk over all forventing, sovnet som en stein og drømte om deg og nora akkurat så jeg sa at jeg skulle gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis noen mener de har for lite warning så kan jeg sikkert ordne på det liksom...kan godt være paragraf/regelrytter liksom For all del. Liker deg best som du er jeg. Er det forresten ikke lov å snakke om warn i det hele tatt? Har tolket tidligere utsagn som at det ikke er lov å gå inn på spesifikke detaljer rundt det bare. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har 20% warn, sånn vis noen lurte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det forresten ikke lov å snakke om warn i det hele tatt? Har tolket tidligere utsagn som at det ikke er lov å gå inn på spesifikke detaljer rundt det bare.Nivået kan du snakke om så vidt meg bekjent men spesifikke saker kan en holde for seg selv Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Yay, gledesutbrudd! Trengte ikke sterkere linser idag, etter mange år med en halv økning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 syn jah...jeg må ha meg en synstest...ender vel opp med briller jeg også som resten av familien Neh..da skal jeg sløve med en film..chiao Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Usj, kulturoskriblentene er udugelige. "I tillegg er fotografene to aseksuelle menn med en ekstrem spooning-fetisj." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg