Catkin Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det virkelig et så stort problem å bli kvitt lipgloss? Det har jeg aldri tenkt over. Det som irriterer meg mest er at man ikke kan ha håret løst når man er ute. Et lite vindkast eller to så har du hele hårmanken på leppene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har du saltsyre tilgjengelig? Det hjelper mot ALT. I Datasmurfs tilfelle ville jeg heller gått for plumbo. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hehe , hvorfor ser jeg for meg smurf i alle slags pikante situasjoner nå ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Skal jeg sende allergipiller med ekspresspost ? Har både Zyrtec og Atarax her Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Skal jeg sende allergipiller med ekspresspost ? Har både Zyrtec og Atarax her Lars Tar gjerne noen atarax, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hehe , hvorfor ser jeg for meg smurf i alle slags pikante situasjoner nå ? Fordi du er jævlig kinky? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei alle sammen. Det regner fortsatt, og jeg liker det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nja. Får ikke bildene ut av hodet, smurf smurt inn i lipgloss ikledd magedanskjole og militærboots. Hvem har forurenset mitt sinn slik? Lars: Hvor skal jeg sende allergimedisinen ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hei alle sammen. Det regner fortsatt, og jeg liker det. Har du hatt forum-ferie? Hei foressten! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har du saltsyre tilgjengelig? Det hjelper mot ALT. Ja, faktisk. Står på hylla under det gamle anlegget mitt. Sammen med tennvæske og noe annen syre jeg følte jeg kom til å få bruk for en gang i tida. Er det virkelig et så stort problem å bli kvitt lipgloss? Det har jeg aldri tenkt over. Det som irriterer meg mest er at man ikke kan ha håret løst når man er ute. Et lite vindkast eller to så har du hele hårmanken på leppene. Jeg liker ikke lipgloss. I alle fall ikke de som smaker tyggegummi. Og er klissete. Jeg er mer fan av lyspyl jeg. Har du saltsyre tilgjengelig? Det hjelper mot ALT. I Datasmurfs tilfelle ville jeg heller gått for plumbo. Jeg har det også, men er skeptisk. Hehe , hvorfor ser jeg for meg smurf i alle slags pikante situasjoner nå ? Rawr. ;D That's why. Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Velkommen i klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Velkommen i klubben. Kjedlig klubb å være medlem i. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Look what i did!! Tok bildet selv, og har redigert bort en strømlinje + noen sauer! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 qHar du hatt forum-ferie? Hei foressten! Nah, mer frivillig fravær fra forumet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tok bildet selv, og har redigert bort en strømlinje + noen sauer! Fra spøk til revolver: Få se originalen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Da har man fastslått at man ikke tåler nektariner. *klø som faen* Velkommen i klubben. Kjedlig klubb å være medlem i. Det har du veldig rett i. Noe som er like kjedelig, er det at mamma prøver å tvinge meg til å spise jordbær. Var som å gå fra asken til ilden. Heldigvis er bærene fra Jæren og Ryfylket mye bedre enn de fra Lensvik, så jeg kan lett si nei, men hver dag er det pes om jordbær og skal ikke jeg ha noen jordbær og jordbærene bak huset er store nå, Sjur osv osv osv. Jeg er så jævlig lei jordbær! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 . Jeg er så jævlig lei jordbær! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD ja. ''også ha me jorrbærr te desserr'' Never more! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Agreed! Det ble i grunn tortur mot slutten der. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ble grundig lei ja. Ikke spist jordbær siden jeg kom tilbake. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tok bildet selv, og har redigert bort en strømlinje + noen sauer! Fra spøk til revolver: Få se originalen! http://i34.tinypic.com/14nnyoj.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg