Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg får ikke til å se youtube videoer pga av tregt nett, så får ikke sett noe gøy som dere poster. Jeg kan forklare. Det er en vaskemaskin som står og går for full pine. Så tar noen og kaster inn en stor murstein. Da blir det som om vaskemaskinen får "krampeangrep" og blir liggende og riste og slikt. Veldig morsomt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg fikk litt vondt av den stakkars vaskemaskinen, jeg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Stakkars vaskemaskin. Er nok ikke lett å være en vaskemaskin, og få et epileptisk anfall av en murstein Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha, sjekk ut: This Thread :!: Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha, sjekk ut: This Thread :!: Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ColdIce: Ikke lov å fremme sine egne tråder i forumkafèen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ColdIce: Ikke lov å fremme sine egne tråder i forumkafèen. Du får spørre moderator om ip-adressen til OP i den tråden er den samme som min IP-adresse Men dessverre så postet ikke jeg den tråden, syns den bare trengte litt ekstra oppmerksomhet fordi den var Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er tydelig at Sk!ppy prøver å dytte skylden over på andre. Busted! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JEG HAR LYST PÅ NOE OG JEG VEIT IKKE HVA! Og før dere nevner det, nei, jeg trenger ikke pikk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) det finnes på en bruker som kaller seg for pululf. samme som gjesten i "få pult i danmark?" tråden Edit: er du sulten eller tørst, Lars? Endret 5. august 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kinky Fætter Krunk-hop på dansk, y'all. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JEG HAR LYST PÅ NOE OG JEG VEIT IKKE HVA! Jeg og. Jeg kompenserer med M&M. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) JEG HAR LYST PÅ NOE OG JEG VEIT IKKE HVA! Jeg og. Jeg kompenserer med M&M. Jeg prøver meg på OLW Krispiga Grill chips edit: Måtte legge inn orddelingsfeilen som er på pakka. Endret 5. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ble nettopp tilbudt sitron-kake. Men likevell holder jeg meg hjemme ikveld. Like greit, men du får det i morra når du kommer for å voldta meg. Skal jeg ha på lipgloss til da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kommer an på fargen^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) JEG HAR LYST PÅ NOE OG JEG VEIT IKKE HVA! Og før dere nevner det, nei, jeg trenger ikke pikk. Trenger du pikk? Edit: Glem det. Endret 5. august 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Og før dere nevner det, nei, jeg trenger ikke pikk. Hva!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg