b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? HÆ? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Derfor er det dumt å ta drømme-dame med på kino, dere får jo ikke snakket sammen eller sett på hverandre på 3 timer. Jeg vet det, jeg vet det, men det var ikke scenariet (?) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gryterett, det er der de putter alle dumme spørsmål ungdommen kommer med. I form av avkappede fingre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? Hobo-øyne Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? HÆ? Du må da ha sett det. Kjørte avis i sommer og da la jeg merke til det flere steder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? HÆ? Du må da ha sett det. Kjørte avis i sommer og da la jeg merke til det flere steder. Det er for å bruke universalnøkkel for hjemmepleiere Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? HÆ? Du må da ha sett det. Kjørte avis i sommer og da la jeg merke til det flere steder. Det er for å bruke universalnøkkel for hjemmepleiere Å ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Åja, en sånn ting ja..da ble det fornuft på det Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg går bananas-crazy her. Sitter i morgenkåpe, hører på klassisk musikk med et glass whiskey i hånden. Passe på så jeg ikke blir dritings, det er ikke like stilfullt. Hehehe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg...fant..Hold your colour-plata. Høres fint ut foreløpig. Slam. Voldtsomt med bass, måtte dempe EQ'n her så ikke naboene skal våkne. Endret 5. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg...fant..Hold your colour-plata. Høres fint ut foreløpig. Slam. Favoritten min er "The Terminal". Var også den låta som fikk meg til å begynne med Pedulum og DnB generelt. Hvor hørte jeg The Terminal?.... ... Taktikk-video til en kamp i World of Warcraft... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Du ble altså tilbudt kake av en jente, og takket nei? Take a hint man. The key word here is jente. Altså hun er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor ung, og det er ingen hint bak. (Lagde den faktisk selv! ) Endret 5. august 2010 av Sk!ppy 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jojo, forsåvidt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Stakkars http://www.youtube.com/watch?v=307jRiE6t5I&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hahahahahahahahaha. Faens så genialt!. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Klarer ikke å stoppe og le etter videoen din B-real Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nok en arbeidsdag er omme. Snart sommerferie. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 er det nå jeg skal nevne at det er to vaskemaskiner som står utenfor huset mitt ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg får ikke til å se youtube videoer pga av tregt nett, så får ikke sett noe gøy som dere poster. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg får ikke til å se youtube videoer pga av tregt nett, så får ikke sett noe gøy som dere poster. Ta det til freddan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg