Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Nei, hørte akkurat om bandet og søkte opp på youtube..fant dvd traileren. Kjekke saker, liker tung drum and bass av og til..miksa med litt metal gitarer var det jo enda kulere. Lol, nå var det som om regnet bare skrudde opp lyden til 11 her..dette er sånn troperegn som kommer i thailand i regntida tror jeg. Endret 5. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ble nettopp tilbudt sitron-kake. Men likevell holder jeg meg hjemme ikveld. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ble du tilbudt av en jente? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du sa vel, "Nei takk, jeg kjører"? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er helt avhengig av hva man ender opp med. Selvfølgelig, men etter min mening virker det som om damene blir mer og mer skeptiske til fødsler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du vanker i feil miljø. Vet om flere småbarnsforeldre som ønsker seg flere barn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje hun faktisk bare HAR sitronkake og har lyst å dele den med noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ble du tilbudt av en jente? Ja, om jeg hadde blitt tilbudt det av en kompis vet jeg søye ikke meg hva jeg skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hjemme igjen etter Inception, jeg elsket den. Men gud så frustrerende å sitte ved siden av ei søt jente, som jeg ville holde i handa, men ikke hadde mot til å gjøre det 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du ble altså tilbudt kake av en jente, og takket nei? Take a hint man. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje hun faktisk bare HAR sitronkake og har lyst å dele den med noen? Det er nok tilfelde, men holder meg hjemme fordi. Er ingenting annet bak enn at jeg ikke orker å gå ut. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Prøver å se The Day The Earth Stood Still (2008). Men etter å ha sett 23 minutter tror jeg at jeg skal gjøre meg en tjeneste å trykke på stopp knappen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Se DER kom tordenen også ja...faen..koble fra internett eller ikke? Hmm..bor jo midt i en borettslagblokk, lynet kommer vel ikke inn vinduet og slår ned i MIN kontakt? Endret 5. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Prøver å se The Day The Earth Stood Still (2008). Men etter å ha sett 23 minutter tror jeg at jeg skal gjøre meg en tjeneste å trykke på stopp knappen Den er jo gøy. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Du ble altså tilbudt kake av en jente, og takket nei? Take a hint man. The key word here is jente. Altså hun er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor ung, og det er ingen hint bak. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hjemme igjen etter Inception, jeg elsket den. Men gud så frustrerende å sitte ved siden av ei søt jente, som jeg ville holde i handa, men ikke hadde mot til å gjøre det Got that right, ikke lett å være fomble-petter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Derfor er det dumt å ta drømme-dame med på kino, dere får jo ikke snakket sammen eller sett på hverandre på 3 timer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Se DER kom tordenen også ja...faen..koble fra internett eller ikke? Hmm..bor jo midt i en borettslagblokk, lynet kommer vel ikke inn vinduet og slår ned i MIN kontakt? Torden er moro! Tordnet og regnet som bare fy rundt 4-tiden idag i Oslo. Digget det, selv om jeg satt inne på Gamle Majors Pub. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sprøtt dette her, regnet bråker sånn at jeg skvatt. Som om det bare skrur opp volumet til full guffe og høljer på vinduet. Snasent. Glad jeg ikker er uteligger i dag. Endret 5. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har alltid lurt på en ting. Har lagt merke til at alle gamle folk har en rund boks med lås på utenfor døra. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg