Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt warn, helt siden jeg startet her for 1,5 år siden. Utrolig, men kanskje folk har rett. Kanskje jeg ikke er en drittsekk :(

Jeg har heller ikke warn :(

og nå har jeg mistet den lille anmerkningen jeg hadde også

fuck me, im an angel

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hatt warn, helt siden jeg startet her for 1,5 år siden. Utrolig, men kanskje folk har rett. Kanskje jeg ikke er en drittsekk :(

Det tok meg 3 år å få min første warn. Så fikk jeg to stykker. Den ene kom fem måneder etter den andre. Hadde jeg venta en måned til så hadde jeg fått redusering først :p

Lenke til kommentar
Er da virkelig ikke bare de slemme som får oppmerksomhet... oO

Er bare å skrike litt, så får hvem som helst oppmerksomhet. =D

Nei, da kaller folk deg attention whore og/eller ignorerer deg fullstendig. Det gjelder irl og. Det er de "slemme" som får oppmerksomhet mens de som trenger det av diverse grunner, ikke får en skit.

Lenke til kommentar
Nei, da kaller folk deg attention whore og/eller ignorerer deg fullstendig. Det gjelder irl og. Det er de "slemme" som får oppmerksomhet mens de som trenger det av diverse grunner, ikke får en skit.

Om de ignorerer deg fullstendig er det måten man skriker på det er noe galt med. Jeg er proff attention whore, dette kan jeg. xD

Lenke til kommentar
8,2 :( Litt høyt.

Skal faktisk kjøpe insulin, nåler og blodstrimler nå. Får ikke de nye lansettene mine til å funke. Jeg er dum som et brød...

Litt høyt, men ikke så ille egentlig.

Hva slags aparat har du? Om du skal ha nytt kan jeg anbefale One Touch Ultra. Veldig raskt og lite.

Lenke til kommentar
Jeg har OneTouch Ultrasmart. 5 sek er bra tid. Også har jeg et eldgammelt et som bruker 30 sek, Bayern-et-eller-annet

Brude jeg vekke den gamle diabetestråden min til liv?

TnN eller jeg opprettet en enda eldre en, tror jeg, men den døde også. Folk er bare ikke interessert :p

Har også et gammelt bayern-dritt liggende, om jeg ikke kastet det. Dårlige greier!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...