Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg har allerede satt av ferie i ferie-kalenderen på jobb til neste Påske. *edit* Kjedelig at folk ditcher HW-rekka. Sviiiiiik! Endret 5. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lurer på om jeg kommer meg i vei på TG neste år ... Tviler, men vet jo aldri. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Faen at jeg ikke kan slutte å bite huden rundt neglene før jeg blør..også blir det betennelse etterhvert og dritvondt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har merket at jeg bare biter negler og slikt når jeg er sulten. Kjipt men sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lurer på om jeg kommer meg i vei på TG neste år ... Tviler, men vet jo aldri. Tenkte akkurat det samme, at jeg tviler altså. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har allerede satt av ferie i ferie-kalenderen på jobb til neste Påske. *edit* Kjedelig at folk ditcher HW-rekka. Sviiiiiik! Noe av det første jeg ordner når jeg får ny arbeidsgiver er påskefri. Jaa, men.. Jaaaa. Gode, gamle gjengen jo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det hadde vært sykt fett å få ferie da, men med mindre du er småbarnsforelder med unger som ikke har skole da er jobben litt motvillig til å gi deg fri da. Er ikke nok renholdere på haukeland = krise. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jaaaa, Nopros! På høy tid med en tråd snart! Snart Hvilken dato er tg? Påske. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken dato er tg? 20.-24. april 2011 Det hadde vært sykt fett å få ferie da, men med mindre du er småbarnsforelder med unger som ikke har skole da er jobben litt motvillig til å gi deg fri da. Er ikke nok renholdere på haukeland = krise. TG! TG! TG! TG! TG! TG! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mulig at jeg kanskje befinner meg på et anna sted enn HW-rekka neste år. Mulig store deler av gjengen jeg dro på TG første gang skal dra igjen. Gjør som jeg gjør neste år. Sett de utenomforumske folkene som vil være med deg rett ovenfor deg. Og sitt helt på enden. Jaaaa, Nopros! På høy tid med en tråd snart! Nevnte det såvidt for Wheelman for en ukes tid siden. Men han var negativ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jaaaa, Nopros! På høy tid med en tråd snart! Snart Hvilken dato er tg? Påske. Hvilken dag har jeg bursdag? Jo på vinteren Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken dato er tg? 20.-24. april 2011 Kanskje jeg skal ta meg en tur? Tar forhåpentligvis lappen 18. april. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken dato er tg? http://www.kosegutt.net/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvilken dag har jeg bursdag? Jo på vinteren Uh, not the same thing. Hvis du ser i en hvilkensomhelst kalender med markerte helligdager ser du når påske er... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg måtte lukke ene siden som telte ned til TG; fordi de plutselig postet et nakenbilde der. Passer ikke å ha nakenbilde på en arbeidsPC. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lurer på om jeg kommer meg i vei på TG neste år ... Tviler, men vet jo aldri. Tenkte akkurat det samme, at jeg tviler altså. Ha-ha. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er bare åtte måneder, to uker og én dag igjen, dere! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er bare åtte måneder, to uker og én dag igjen, dere! Mindre enn et vanlig svangerskap. Dette klarer vi folkens! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg