Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi savner alle TG :(

Ikke sååå lenge til neste gang da. Vi får holde oss positive!

"Det er ingenting og grine for, det skakke værra lett. Jeg har brennevin i bilen min og Creedence på Kassett. Femti meter nedi veien kunne godt ha vært ei mil. Jeg har gaffa-teip rundt hjertet, men det lekker som ei sil"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Sølv leder bedre enn gull, men gull har visstnok en bedre evne enn sølv i kontakt-punkter og lignende. Isolering har selvsagt mye å si for støy, men thats it. :)

Lenke til kommentar

Slimda: Hva med isolering av kablene og slikt? :p Dårlige kontakter og slikt er vel også noe jeg har hatt ett større problem med på billige kabler. :wee:

Anlegget jeg sitter på nå bruker vanlige kabler min far kjøpte til sitt "bygg-høytaler-sett" han skaffet for... 25-30 år siden. De fungerer som bare juling ennå. Hva består de av? Kobber, plast rundt, og på enden snurrer jeg den bare rundt før jeg stikker den inn i høytaler-hullet og fester klypen.

Lenke til kommentar

Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* :p

Åjoda. :ph34r:

:ph34r:

Jeg må bare sørge for å få en plass hvor jeg kan holde kontroll på alle jentene. :devil:

Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* :p

Folk er så redde IRL :\

Sad but true. Det er det som er minusen med hele nerdeskapet.

Lenke til kommentar

Jeg må bare sørge for å få en plass hvor jeg kan holde kontroll på alle jentene. :devil:

Lykke til. :tease:

Mulig at jeg kanskje befinner meg på et anna sted enn HW-rekka neste år. Mulig store deler av gjengen jeg dro på TG første gang skal dra igjen. :love:

Jaaaa, Nopros! På høy tid med en tråd snart! :D

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...