Tunky Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Beste lyden jeg har er et 5 år gammelt hjemmekinoanlegg. Det funker helt ok. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vi savner alle TG Ikke sååå lenge til neste gang da. Vi får holde oss positive! "Det er ingenting og grine for, det skakke værra lett. Jeg har brennevin i bilen min og Creedence på Kassett. Femti meter nedi veien kunne godt ha vært ei mil. Jeg har gaffa-teip rundt hjertet, men det lekker som ei sil" Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg savner følelsen av anlegget ditt Jeg også.. *mimre* Jeg savner alle som kom for å høre musikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sølv leder bedre enn gull, men gull har visstnok en bedre evne enn sølv i kontakt-punkter og lignende. Isolering har selvsagt mye å si for støy, men thats it. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje jeg også skal ta meg en tur på TG en gang. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva gjør folket? Reinstallerer Ubuntu (For å fjerne Windows 100% Fra maskinen min). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Slimda: Hva med isolering av kablene og slikt? Dårlige kontakter og slikt er vel også noe jeg har hatt ett større problem med på billige kabler. Anlegget jeg sitter på nå bruker vanlige kabler min far kjøpte til sitt "bygg-høytaler-sett" han skaffet for... 25-30 år siden. De fungerer som bare juling ennå. Hva består de av? Kobber, plast rundt, og på enden snurrer jeg den bare rundt før jeg stikker den inn i høytaler-hullet og fester klypen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva gjør folket? Ser over kysten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Meh, da er det og legge seg å prøve å få en lucid-dream 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dæven døtte Pendulum var fett, jo http://www.youtube.com/watch?v=iYbPbXBxcnc Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg savner følelsen av anlegget ditt Jeg også.. *mimre* Jeg savner alle som kom for å høre musikken. Alle nerdene som ikke hadde hørt om Deadmau5 før Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Pendulum var helt SYYYKT gøy live (på Hove). Lett en av de beste konsertene på Hove (i år) Endret 5. august 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hvem? Det er jo DJen som spydde i maska si og svimte av! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Åjoda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Folk er så redde IRL :\ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Åjoda. Jeg må bare sørge for å få en plass hvor jeg kan holde kontroll på alle jentene. Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Folk er så redde IRL :\ Sad but true. Det er det som er minusen med hele nerdeskapet. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kanskje folk ikke er så redde for å hilse på meg neste gang på TG. *knis* Jeg satser på HW-rekka neste TG. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 TG var ufattelig kos. Gleder meg til neste gang. Synes det er på tide å få opp en TG-tråd snart, ja. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg må bare sørge for å få en plass hvor jeg kan holde kontroll på alle jentene. Lykke til. Mulig at jeg kanskje befinner meg på et anna sted enn HW-rekka neste år. Mulig store deler av gjengen jeg dro på TG første gang skal dra igjen. Jaaaa, Nopros! På høy tid med en tråd snart! Endret 5. august 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg