Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JEG SAVNER TG! Nå er du teit. Nå savner jeg TG òg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei alle sammen, jeg kjeder meg. Hvor mye har egentlig gullkabler å si for god lyd? Jeg kan forstå forskjellen på en kabel til 49kr på biltema, og en kabel til 100kr meteren på en hvilken som helst spesialisert butikk. Men forskjellen fra en god kabel til noe med gull? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gull leder bedre, easy as that. Billige gullkabler er også gode. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Men det er vel strengt tatt ikke det eneste som har noe å si for god lydkvalitet? xD Åååh, akuratt nå plager det meg at folkene som bor over her ikke liker subwooferen min. : < (her snakker vi glass som knuses btw. ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei nei, det er jubelsalami som er tingen Vi går nok for gull....salami. Syns dem blir for små jeg da.. Men smaker jo likens som jubel, alikavel, den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som vil ha "æren" av å gi meg "Pluss" nummer hundre ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JEG SAVNER TG! Nå er du teit. Nå savner jeg TG òg. Vi savner alle TG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Noen som vil ha "æren" av å gi meg "Pluss" nummer hundre ? Nei. Endret 5. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Noen som vil ha "æren" av å gi meg "Pluss" nummer hundre ? Desverre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. Check 2. Glass knuses. Check 3. Trommehinner sprekkes. Check JEG SAVNER TG! Jeg savner følelsen av anlegget ditt Speaking of høytaler-anlegg. Det har ikke snøring å si hvilken kabel du bruker, sålenge de leder strøm skikkelig. Om kabelen koster 50 eller 5000 meteren, har ingenting å si utenom på lommebokens tykkelse etterpå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. Check 2. Glass knuses. Check 3. Trommehinner sprekkes. Check JEG SAVNER TG! Jeg savner følelsen av anlegget ditt Jeg også.. *mimre* Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei, det er greit det "Don't you want to take a leap of faith? Or become an old man, filled with regret, waiting to die alone!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva gjør folket? Spiser brødskive med skinke. Der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hva gjør folket? Forbanner regnet. Eventuelt forbanner det faktum at jeg har Olympus E-420 og ikke E-3. Har lyst på værtettet kamera. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Hva gjør folket? Spiser brødskive med skinke. Der? Ser på konsert.. Regn er jo kos, Lars. Endret 5. august 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 JEG SAVNER TG! FAEN TA DEG! Savner det, og deg, og musikken, og alle... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Slimda: Hva med isolering av kablene og slikt? Dårlige kontakter og slikt er vel også noe jeg har hatt ett større problem med på billige kabler. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hah, fuck dere...jeg sitter med et stereoanlegg som jeg fikk til konfirmasjonen min og forsterkeren er fucked så jeg sitter med en høyttaler! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Får se om jeg kommer på neste TG da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg