Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dritkult og dritkult herr kjellaug! Muligens subjektivt da! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dritkult og dritkult herr kjellaug! Muligens subjektivt da! Jeg er som tidligere sagt utrolig awesome. Derfor kan jeg herved slå fast at all musikk jeg lytter til og liker er definert som "awesome". Eller "dritkult". DnB faller under det begrepet. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde noen venner på besøk i dag og folka var ikke hjemme. Ble selvfølgelig spilt drum and bass med kanskje litt for høy lyd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. 2. Glass knuses. 3. Trommehinner sprekkes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. 2. Glass knuses. 3. Trommehinner sprekkes. Hvis nr.1: Kjøp dyrere høytalere! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Et glass knuste, men det var bare fordi enkelte hoppet litt rundt og skubbet borti bordet. Men man hørte det ute på gaten og utenfor kjøpesenteret jeg bor ved. Endret 5. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ^ Agreed! Norvegia og Dansk salami er saker æsj, jeg kanke fordra dansk salami! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ^ Agreed! Norvegia og Dansk salami er saker æsj, jeg kanke fordra dansk salami! Jeg elska det når jeg var liten.Nå? Not so much. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dansk salami er jo kjempegodt jo. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Well then, bonsai etter jeg kommer hjem fra Bergen (reiser en tur i morra) Har allerede lest meg opp en del, og litt om hva slags type jeg burde vurdere (vil ha den inne) og er jo sykt masse om hvordan ting skal gjøres og hvordan få den til å følge div. stiler og regler, ble nesten skremt Endret 5. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vil selvfølgelig ha bedre høytallere, men nøyer meg med det jeg har en stund til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 smaker jo bare fett og salt. ugh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. 2. Glass knuses. 3. Trommehinner sprekkes. Hvis nr.1: Kjøp dyrere høytalere! Ikke glem gull-kablene, og alt det andre hifi-greiene du må ha for å få perfekt lyd! smaker jo bare fett og salt. ugh Tull og tøys. Dansk salami har en frisk og deilig smak. Jeg kan fråtse på Dansk Salami ustanselig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei nei, det er jubelsalami som er tingen Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Første gang jeg spiser wienerpølser på flere år. Hvertfall som jeg har lagd selv. Roter rundt bakerst i skapet mitt, der ligger det en ubrukt pakke med buljongterninger. Går ut på dato. 08-2010 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. 2. Glass knuses. 3. Trommehinner sprekkes. Hvis nr.1: Kjøp dyrere høytalere! Ikke glem gull-kablene, og alt det andre hifi-greiene du må ha for å få perfekt lyd! Kablene skal være sølv og kontaktene gull. Dessuten er det sannsynligvis forsterkeren som er problemet om høyttalerne tar kvelden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jubelsalami er jeg lei av. Det har ikke nærheten av samme smak som Dansk Salami. Dog, jeg skal innrømme at ekte mør/morr er kjempegodt. Eller Blodpølse... mmmm, stekte blodpølser... det er lenge siden jeg har spist nå... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tips til drum and bass artister? Pendulum og Netsky er skrevet ned. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det er ikke for høy lyd før: 1. Høytalerene tar kvelden. Check 2. Glass knuses. Check 3. Trommehinner sprekkes. Check JEG SAVNER TG! Endret 5. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nei nei, det er jubelsalami som er tingen Vi går nok for gull....salami. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg