Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ble smårips og Band Hero. Greit nok. De er jo søte, men det høres horribelt ut, men jeg fikk kake for å være der, så ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 jeg har ferskt så neitakk Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har muggent brød! Noen som vil ha? Nei, jeg vil heller ha fetaost Muggen fetaost? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kake og smårips og Band Hero? /envy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har muggent brød! Noen som vil ha? Nei, jeg vil heller ha fetaost Fetaost og grønne oliven er jo fantastisk godt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fetaost og Oliven kan holde seg langt unna mitt matbord. Norvegia og Dansk Salami er det som gjelder! 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) men jeg fikk kake for å være der, så ... Did you get pie? I think you got creampie Endret 5. august 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 ^ Agreed! Norvegia og Dansk salami er saker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fetaost og grønne oliven er jo fantastisk godt! Det er undervurdert ja. Men ikke noe jeg tror jeg hadde spist ofte. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kittycat har fått meg hektet på Drum n bass. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Bonsai Y/N Tenkte at jeg muligens skulle prøve noe krevende som jeg kanskje synes er fint/spennende nok til å huske å stelle det riktig (jeg klarte å drepe en populasjon av 10 kaktuser på et år, glemte dem bare i vinduskarmen ) Får vel kjøpe et billig, men påbegynnt tre å starte med orker ikke å starte fra bånn (dvs. ikke få noe som ser fint ut på 3-5 år ihvertfall) Endret 5. august 2010 av multisync Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kittycat har fått meg hektet på Drum n bass. Hvilke sanger? Har gått lei Pendulums Hold Your Colour. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bonsai Y/N Tenkte at jeg muligens skulle prøve noe krevende som jeg kanskje synes er fint/spennende nok til å huske å stelle det riktig (jeg klarte å drepe en populasjon av 10 kaktuser på et år, glemte dem bare i vinduskarmen ) Får vel kjøpe et billig, men påbegynnt tre å starte med orker ikke å starte fra bånn (dvs. ikke få noe som ser fint ut på 3-5 år ihvertfall) Y. Jeg hadde Bonsai før. Synd den daua, den var fin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bonsai Y/N Tenkte at jeg muligens skulle prøve noe krevende som jeg kanskje synes er fint/spennende nok til å huske å stelle det riktig (jeg klarte å drepe en populasjon av 10 kaktuser på et år, glemte dem bare i vinduskarmen ) Får vel kjøpe et billig, men påbegynnt tre å starte med orker ikke å starte fra bånn (dvs. ikke få noe som ser fint ut på 3-5 år ihvertfall) Y Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kittycat har fått meg hektet på Drum n bass. Hvilke sanger? Har gått lei Pendulums Hold Your Colour. Netsky. Spesielt Eyes Closed og everyday. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Drum and bass er dritkult! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hmm, interessant. *lytte på* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 DnB eier! Jeg er særs glad i Aphrodite, DJ Gremlinz, Logistics, Mistabishi, Noisia og Pendulum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg