Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan være at det er sånn høyst sannsynlig at gjennomsnittsmannen tar 6 og blå. Så han feiler sikkert av og til. Den virker for tynn og kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) @smurf: En av de to siste, ofc. Endret 5. august 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg kan ha sjans på to av de. Hun ene har vært svært interessert i å møte meg det siste året og prater visst om hvor kul jeg er hele tiden ifg. minstesøss, og hun andre har bare hengt veldig mye med minstesøss inne på rommet mitt den siste tiden, og kommer hele tiden bort til meg og prater. Riktignok går jeg ut fra at det bare er vennskap de er ute etter, men man vet aldri med smårips. De er uansett 7-8 år yngre enn meg og ikke noe jeg prøver meg på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan være at det er sånn høyst sannsynlig at gjennomsnittsmannen tar 6 og blå. Så han feiler sikkert av og til. Den virker for tynn og kjedelig. Ok, han har stalket deg i flere år og vet at du liker 6 og fargen blå. Happy? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Blir jeg hjemme, får jeg intimkonsert med sekkepipe også. Gah! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dra på fisketur Henge med andre å drive på med N64 kan du gjør en annen gang. Benytt sensommeren til å fiske sier nå jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 De er uansett 7-8 år yngre enn meg og ikke noe jeg prøver meg på. Virkelig? Smårips er jo noe av det beste man får tak i. Dra på fisketur Henge med andre å drive på med N64 kan du gjør en annen gang. Benytt sensommeren til å fiske sier nå jeg. Det regner katter og hunder her ute, så for MEG ville det fristet å holdt seg inne.. ... men så er jo jeg datanerd, inne blir jeg uansett. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Slimda: du skulle jo ha valgt et random tall og en avansert farge. Det er der problemet ligger. Men angående oppdateringen så tenkte jeg mere på dødsfallet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kan være at det er sånn høyst sannsynlig at gjennomsnittsmannen tar 6 og blå. Så han feiler sikkert av og til. Den virker for tynn og kjedelig. Sannheten er at han er halvt trollmann. Foreldrene hans ble drept av en ond trollmann da han var baby. Så han vokste opp hos noen slektninger som behandlet ham som dritt siden han var anderledes. Så en dag kom det en ugle med en invitasjon til en trollmannskole. Han reiste dit og fikk noen gode år. Desverre så returnerte den onde trollmannen og prøvde å ta livet av han også. Han klarte å bekjempe den onde trollmannen, men alle de grusomme tingene han var vitne til under kampen mot Den Onde førte til at han fikk posttraumatisk stresssyndrom og nå reiser han rundt fra by til by og prøver å livnære seg ved å bruke magien til å spå forbipasserende. Hadde du sett nøye etter så hadde du lagt merke til at han hadde et arr i panna. De er uansett 7-8 år yngre enn meg og ikke noe jeg prøver meg på. Er det galt også nå? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Men nå er det finvær hos datasmurf da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Yeah, det er det. Perfekt grillvær, og brukbart fiskevær. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fisketur i regnet er koslig. Som min far sa mens han så på nyhetene om tsunamien i Thailand: Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha! Folk er teite :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 hahah hu forstår det fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 "In December 2008, Grylls suffered a broken shoulder while kite skiing across a stretch of ice during an independent expedition to climb a remote unclimbed peak in Antarctica. Travelling at speeds up to 50 km/h (30 mph), a ski caught on the ice, launching him in the air and breaking his shoulder when he came down." Mannen er syk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/62830 So ... much ... win! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 "In 1996, he suffered a freefall parachuting accident in Kenya. His canopy ripped at 1,600 feet (500 m), partially opening, causing him to fall and land on his parachute pack on his back, which partially crushed three vertebrae.[17] Grylls later said: "I should have cut the main parachute and gone to the reserve but thought there was time to resolve the problem".[18] According to his surgeon, Grylls came "within a whisker" of being paralysed for life and at first it was questionable whether he would ever walk again." "He also rowed naked for 22 miles in a homemade bathtub along the Thames to raise funds for a friend who lost his legs in a climbing accident." :!: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 http://www.mentalflo.../archives/62830 So ... much ... win! Tror jeg hadde fått plutselige stressanfall og andre ulumskheter av å ha den klokken i hus. Matte er vel ikke det jeg synes er aller morsomst her i livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er vandt med klokke uten tall uansett så det går bra. Hadde vært sinnsykt rått med de termiske flisene da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg