Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hasj ?

1. hvorfor lukter det hasj ?

2. Hvordan vet du hvordan hasj lukter ?

Fordi enkelte medlemmer av nabolaget røyker rekreasjonelt, og fordi ... jeg har brukt røkelse som lukter marihuana. 8D

Obvious røyker is obvious laugh.gif

Tror ikke det er røkelse, men nettopp hasj, for å gi en passiv røyke effekt for alle i rommet :ph34r:

Lenke til kommentar
Ja, var den ja. Det jeg så (og ikke forsto hva de sa noe av), gav meg ikke lysten til å se mer, så derfor har jeg aldri gått for det. Det er bare den jævla theme-låta som er brent fast i huet mitt. ><
Prøv å se den med engelsk teksting. Er litt mer moro da. :p

Evt. ta en titt på Puni Puni Poemi. Det er galskap på film.

Får se. Har pause fra anime på ubestemt tid.

Skjønner deg godt. Vaske for hånd suger hardt.

Det er jo digg da! :D

Lenke til kommentar

Må si jeg var fornøyd med Lost slutten. Kom kanskje ikke som noen kjempe overraskelse men. Det jeg frykta mest var at siste ordet i serien ville bli: "I guess we will never know". Men det ble det ikke^^

Greit de orda kom ikke ordrett, men det var jo hundre unøstede tråder o ting vi aldri fikk noe godt svar på. So I do guess we'll never know.
Lenke til kommentar

Må si jeg var fornøyd med Lost slutten. Kom kanskje ikke som noen kjempe overraskelse men. Det jeg frykta mest var at siste ordet i serien ville bli: "I guess we will never know". Men det ble det ikke^^

Greit de orda kom ikke ordrett, men det var jo hundre unøstede tråder o ting vi aldri fikk noe godt svar på. So I do guess we'll never know.

Tja, eneste jeg lurer litt på er hva de var tallene i forhold til Hurleys ulykke.

Lenke til kommentar

Hurra, møtte en kulturell person som fortalte om fremtiden min. Jeg dør i senga som 97 åring. Men når han ville ha penger så jeg at jeg ikke hadde noe. Han skulle bare visst...

Hold oss oppdatert på hvordan det går da laugh.gif

Det der skrev jeg på mobilen på trikken bort fra Majorstua. Let me see..

Først møtte jeg han mens jeg venta på trikken. Han lurte på om han kunne få se hånden min. Joda, værsegod. Så begynte han å bable om pengelinjer og livslinjer og hele pakka. Han ga meg en liten lapp som han hadde skrevet noe på, og ba meg ikke se på den. Så bablet han videre om hvordan livet mitt ville bli i fremtiden, og at jeg ville få 3 år med motgang, og 3 år med medgang, etc. Så ba han meg velge et tall fra 1-7 (jeg valgte 6), og så ba han meg velge en frivillig farge (blå), og så ba han meg se på lappen.

Joda. Det stod 6 og blå på den. Imponerende nok. Uansett.

Så bablet han litt videre og så viste han noen bilder av noen brune mørkhudete fattige unger og sa at de hverken hadde penger eller mat og lurte på om jeg hadde litt ekstra?

Så da forklarte jeg han kort og greit at "sorry sir, but I haven't got a single kroner on my body, and I'm 1.5 mil' in debt already, I can barely feed myself".

Så joda, fikk jo jaget han bort etterhvert. Men er nysgjerrig i hvordan han klarte å treffe på tallet/fargen.

Lenke til kommentar

Jeg lider valgets kval! :p

Må velge mellom å henge med en drøss med jenter på 16-17 år og underholde dem, dra på fisketur med bestekompisen min eller bare chille med et par andre kompiser hjemme hos en av dem. :p Hos sistnevnte blir det sannsynligvis N64 også ...

Gah!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...