Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags alternativ medisin kan du? Morra til en kamerat kan se på pupillene til folk hvordan syk de er :ermm:

Jeg har mine egne metoder, heler blandt annet ved håndspåleggelse. Men vil ikke avsløre for mye av mine behandlingsrutiner her.

Ooh, det har eksen til en kompis også. Jeg så henne i gang på Storåsfestivalen da hu lega hånden til en annen kompis. :wee:

Pipiru piru piru pipiru pi!!!

Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst!

Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. :p

Bokusatsu tenshi Dokuro-Chan var vel det fulle navnet. Club-you-to-death Angel tror jeg oversettelsen var.

Og ja, det er nøyaktig det som skjer. Han ser trusa hennes, hun knuser han til kjøttpudding, roper "Oh no, what have I done? don't die on me!" og begynner med pipiru-triaden sin. Voila, vekket til live igjen av Excalibolg.

Hysterisk morsom for den som liker slapstick.

Ja, var den ja. Det jeg så (og ikke forsto hva de sa noe av), gav meg ikke lysten til å se mer, så derfor har jeg aldri gått for det. Det er bare den jævla theme-låta som er brent fast i huet mitt. ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Håndspåleggelse...i skrittet?

Dersom det er nødvendig, ja. I ekstreme tilfeller må man ta i bruk munn til munn-metoden.

Lenke til kommentar
Ja, var den ja. Det jeg så (og ikke forsto hva de sa noe av), gav meg ikke lysten til å se mer, så derfor har jeg aldri gått for det. Det er bare den jævla theme-låta som er brent fast i huet mitt. ><
Prøv å se den med engelsk teksting. Er litt mer moro da. :p

Evt. ta en titt på Puni Puni Poemi. Det er galskap på film.

Lenke til kommentar

Jeg liker å lage mat hvis jeg har noen å lage den til. Hvis det bare er meg, så gidder jeg ikke.

Men jeg er veldig glad i å gjøre kjæresten glad, da. Så hvis det innebærer å hente ølen hans selv om han kan gjøre det selv, bli med ut i skogen selv om jeg hater det, rydde og gjøre det koselig eller whatever, så gjør jeg det gjerne, jeg. Men jeg krever så klart et par ting tilbake. Selv om det dreier seg om helt andre ting.

Lenke til kommentar

Jeg liker å lage mat hvis jeg har noen å lage den til. Hvis det bare er meg, så gidder jeg ikke.

Men jeg er veldig glad i å gjøre kjæresten glad, da. Så hvis det innebærer å hente ølen hans selv om han kan gjøre det selv, bli med ut i skogen selv om jeg hater det, rydde og gjøre det koselig eller whatever, så gjør jeg det gjerne, jeg. Men jeg krever så klart et par ting tilbake. Selv om det dreier seg om helt andre ting.

Hvordan ting her det vi snakker om ? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...