Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 94.

Gangstersamen er 2 år eldre enn meg :ermm:

Gangstersamen er yngre enn meg. jeg er 95. (Han er og forsåvidt 95)

Øhm?

1. Jeg er faktisk 3 år eldre enn deg

2. Jeg foretrekker å bli kalt for Steffen eller Sameboe, you choose

3. Å kalle meg gangstersamen har aldri vært gøy, det tror jeg alle her kan bekrefte.

Upsi, tenkte at gangstersamen var en annen :p

Lenke til kommentar

Pipiru piru piru pipiru pi!!!

Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst!

Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. :p

Bokusatsu tenshi Dokuro-Chan var vel det fulle navnet. Club-you-to-death Angel tror jeg oversettelsen var.

Og ja, det er nøyaktig det som skjer. Han ser trusa hennes, hun knuser han til kjøttpudding, roper "Oh no, what have I done? don't die on me!" og begynner med pipiru-triaden sin. Voila, vekket til live igjen av Excalibolg.

Hysterisk morsom for den som liker slapstick.

Haha, bokusatsu måtte bare bety noe rart. "beat to death"

Edit: Nå så jeg plutselig resten av teksten din ! Jaja >.<

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når man møter noen. Og den personen sier "Hei <ditt navn>"

Er det da vanlig å bare si "Hei" tilbake, eller "Hei <personens navn>" ?

Det er valgfritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det er det egentlig jeg som bør spørre deg om. Det er du som har best peiling. :wee:

Da så. Det er bare å komme på besøk om du vil prøve alternative medisiner så skal jeg gjøre mitt beste :p

Lenke til kommentar

Det er det egentlig jeg som bør spørre deg om. Det er du som har best peiling. :wee:

Da så. Det er bare å komme på besøk om du vil prøve alternative medisiner så skal jeg gjøre mitt beste :p

Hva slags alternativ medisin kan du? Morra til en kamerat kan se på pupillene til folk hvordan syk de er :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Håper du finner deg en dame som ikke er glad i husarbeid. høhø..

Umm, kvinnfolk er ting som SKAL vaske, rydde og lage mat... pluss en ting til.

Jeg vedder på at du er singel..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva slags alternativ medisin kan du? Morra til en kamerat kan se på pupillene til folk hvordan syk de er :ermm:

Jeg har mine egne metoder, heler blandt annet ved håndspåleggelse. Men vil ikke avsløre for mye av mine behandlingsrutiner her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...