Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pipiru piru piru pipiru pi!!!

Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst!

Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde vi ble enige om hva som funker rmot kvalme i går?

"Medisinen" min er jo ikke tilbake før om 34 dager, så da må jeg nesten teste ut alternative metoder. :---(

Jeg er ikke så veldig langt unna ^^

Hun trenger nok mer medisin enn det du kan tilby. ;)
  • Liker 4
Lenke til kommentar
For en eller annen grunn så har jeg alltid trodd at du var 2-3 år eldre en meg men at vi var like gammel hadde jeg pinadø ikke trudd.
Preheh. :wee: Mentalt så ligger jeg vel etter, vil jeg tro. :p

Vurderer å legge meg igjen, våkna med migrene i morges og har vært hjemme fra jobb. Nå har også synsforstyrrelsene gått bort, så man kan se greit hvertfall.

Migrene suger tisseballe.
Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! :ph34r:

Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du.

De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag :p

Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno.

har du ikke prøvd å smelte gjenstander og slikt bare med tanke og kraft ? hørt flere 86ere som kan det

Lenke til kommentar

Pipiru piru piru pipiru pi!!!

Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst!

Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. :p

Bokusatsu tenshi Dokuro-Chan var vel det fulle navnet. Club-you-to-death Angel tror jeg oversettelsen var.

Og ja, det er nøyaktig det som skjer. Han ser trusa hennes, hun knuser han til kjøttpudding, roper "Oh no, what have I done? don't die on me!" og begynner med pipiru-triaden sin. Voila, vekket til live igjen av Excalibolg.

Hysterisk morsom for den som liker slapstick.

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! :ph34r:

Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du.

De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag :p

Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno.

har du ikke prøvd å smelte gjenstander og slikt bare med tanke og kraft ? hørt flere 86ere som kan det

- Lavere IQ hos norske barn født etter Tsjernobyl

En hvis sammenheng det her?

Lenke til kommentar

- Lavere IQ hos norske barn født etter Tsjernobyl

En hvis sammenheng det her?

hehe , spot on. Men at unger født etter ulykken har hatt/har radioaktive stoffer i seg, har vært kjent lenge

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg trodde vi ble enige om hva som funker rmot kvalme i går?

"Medisinen" min er jo ikke tilbake før om 34 dager, så da må jeg nesten teste ut alternative metoder. :---(

:dribble: Som hva da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...