Herr Brun Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 1990, rimelig nøyaktig. This Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Pipiru piru piru pipiru pi!!! Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst! Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg trodde vi ble enige om hva som funker rmot kvalme i går? "Medisinen" min er jo ikke tilbake før om 34 dager, så da må jeg nesten teste ut alternative metoder. :---( Jeg er ikke så veldig langt unna ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg trodde vi ble enige om hva som funker rmot kvalme i går? "Medisinen" min er jo ikke tilbake før om 34 dager, så da må jeg nesten teste ut alternative metoder. :---( Jeg er ikke så veldig langt unna ^^ Hun trenger nok mer medisin enn det du kan tilby. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Good one, Lars! Nei, nå er det på tide å stå opp tror jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Selfølgelig ble jeg vekt av vaktbikkja i natt:( Naboen sin katt var på vår balkong å det likte han heller dårlig. Er samme fyr som har klaget på meg hele veien, så visst Tiny får tak i katt jæveln en gang skal jeg holde den som gissel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Av en eller annen merkelig grunn fikk jeg debug information Har ikke lukket tab-en :!: Endret 5. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 For en eller annen grunn så har jeg alltid trodd at du var 2-3 år eldre en meg men at vi var like gammel hadde jeg pinadø ikke trudd.Preheh. Mentalt så ligger jeg vel etter, vil jeg tro. Vurderer å legge meg igjen, våkna med migrene i morges og har vært hjemme fra jobb. Nå har også synsforstyrrelsene gått bort, så man kan se greit hvertfall. Migrene suger tisseballe. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du. De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno. har du ikke prøvd å smelte gjenstander og slikt bare med tanke og kraft ? hørt flere 86ere som kan det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Pipiru piru piru pipiru pi!!! Det er den animen med han duden som har en skytsengel som stadig vekk kverker og gjenoppliver ham, jeg vet det! Jeg kjenner igjen den themelåta hvor som helst! Selv om jeg bare har sett en episode og den var på japansk med spansk tekst, så jeg fikk ikke med meg noe. Bokusatsu tenshi Dokuro-Chan var vel det fulle navnet. Club-you-to-death Angel tror jeg oversettelsen var. Og ja, det er nøyaktig det som skjer. Han ser trusa hennes, hun knuser han til kjøttpudding, roper "Oh no, what have I done? don't die on me!" og begynner med pipiru-triaden sin. Voila, vekket til live igjen av Excalibolg. Hysterisk morsom for den som liker slapstick. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg elsker animer med en del ecchi i. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du. De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno. har du ikke prøvd å smelte gjenstander og slikt bare med tanke og kraft ? hørt flere 86ere som kan det - Lavere IQ hos norske barn født etter Tsjernobyl En hvis sammenheng det her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 God morgen egentlig ikke. Verker i dag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 det var litt mongo oversettelse spør du meg har ikke fulgt med på noe anime på lang tid ;/ Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du. De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno. har du ikke prøvd å smelte gjenstander og slikt bare med tanke og kraft ? hørt flere 86ere som kan det - Lavere IQ hos norske barn født etter Tsjernobyl En hvis sammenheng det her? hehe , spot on. Men at unger født etter ulykken har hatt/har radioaktive stoffer i seg, har vært kjent lenge Endret 5. august 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg trodde vi ble enige om hva som funker rmot kvalme i går? "Medisinen" min er jo ikke tilbake før om 34 dager, så da må jeg nesten teste ut alternative metoder. :---( Som hva da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har laggt merke til at den optiske datamusa mi reagerer på mobilsignaler, er det vanlig? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Som hva da? Det er det egentlig jeg som bør spørre deg om. Det er du som har best peiling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg