Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZORO!!

Hva har du gjort med avataren din!? :ohmy:

Ha har du gjort med din!? :ph34r:

EDIT: Lei den gamle, er forsatt samme fyren.

JRMN lagde den til meg, likte du den ikke? :ermm:

Joda, men litt vanskelig å se hva det står :wee:

Mulig jeg beholder denne avataren som "personlig" bilde, på den ser man teskten ganske godt :)

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! :ph34r:

Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du.

De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag :p

Lenke til kommentar

Jeg døgner.

Lest og sett veldig mye videoer på Lucid dreaming og astral projecting ( ut av kroppen ) i natt.. veldig lyst å få en 100% lucid drøm, men redd for å sprette inn i astral projecting hvor man kan se alt mulig merkelig shit som jeg blir dritredd av.

Jeg har hatt lucid dreaming et par ganger. Er ikke så veldig spesielt som alle skal ha det til. Første gangen jeg hadde det gikk hele drømmen til å finne en måte å våkne på. :p

Lenke til kommentar

Jeg gikk ut av ungdomsskolen i 2010, da ble ingen her født,- SLÅ DEN DU! :ph34r:

Ved min unfangelse, ble det utløst så mye kosmisk energi grunnet min awesomeness, at Chernobyl gikk i lufta. Shit happens, men jeg måtte bare bli født skjønner du.

De som ble født sent på året i 1986 er jo radioaktive , test de med en geigerteller , alltid utslag :p

Jepp, jeg tilegger Chernobyl at jeg er som jeg er. Siden mamma gikk rundt med meg (og senere trilla på meg) i radioaktivt nedfall. ^^

Lenke til kommentar

Jeg er 94.

Gangstersamen er 2 år eldre enn meg :ermm:

Gangstersamen er yngre enn meg. jeg er 95. (Han er og forsåvidt 95)

Øhm?

1. Jeg er faktisk 3 år eldre enn deg

2. Jeg foretrekker å bli kalt for Steffen eller Sameboe, you choose

3. Å kalle meg gangstersamen har aldri vært gøy, det tror jeg alle her kan bekrefte.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Jeg døgner.

Lest og sett veldig mye videoer på Lucid dreaming og astral projecting ( ut av kroppen ) i natt.. veldig lyst å få en 100% lucid drøm, men redd for å sprette inn i astral projecting hvor man kan se alt mulig merkelig shit som jeg blir dritredd av.

Jeg har hatt lucid dreaming et par ganger. Er ikke så veldig spesielt som alle skal ha det til. Første gangen jeg hadde det gikk hele drømmen til å finne en måte å våkne på. :p

Rart du ikke syntes det var noe gøy når du prøvde å våkne da.

Lenke til kommentar

Jeg er 94.

Gangstersamen er 2 år eldre enn meg :ermm:

Gangstersamen er yngre enn meg. jeg er 95. (Han er og forsåvidt 95)

Øhm?

1. Jeg er faktisk 3 år eldre enn deg

2. Jeg foretrekker å bli kalt for Steffen eller Sameboe, you choose

3. Å kalle meg gangstersamen har aldri vært gøy, det tror jeg alle her kan bekrefte.

Bekreftet og rebekreftet

Lenke til kommentar

Merkelig å tenke over at 90-generasjonen er 20 år...

Jeg nekter fortsatt å innrømme det. For meg er alle født i 1990 eller senere kronisk et sted mellom 12 og 14 år, og ingen antall førerkort, bilnøkler, id av noe slag etc kan gjøre noe med det.

De oppfører seg stort sett som om de er 12-14 uansett. I farten kommer jeg på kun to stk født i 1990 som jeg synes oppfører seg for alderen sin. 2. Av gudene vet hvor mange jeg kjenner. Både fra nettet og IRL.

Lenke til kommentar

Jeg døgner.

Rart du ikke syntes det var noe gøy når du prøvde å våkne da.

Det var vel litt gøy. Jeg var på en plass som virket som en blanding av alle plassene jeg hadde vært. Og mamma og stefaren min sto og spilte kort på terassen til et brennende hus. Ved brygga var det en kjempebleksprut som prøvde å dra ned et skip. Og en slangetemmer satt midt i gata. Merkelige greier. Men i og med at jeg konkluderte med at å ta livet av meg selv i drømmen ville vekke meg var det ikke så veldig gøy nei. :p Men jeg fant ikke noen gode metoder (jeg konkluderte igjen med at alle metodene som var tilgjengelige ville føre til mareritt), så jeg la meg rett og slett ned på veien for å sove. og så våknet jeg. :p

Lenke til kommentar

Det er godt mulig jeg er radioaktiv, jeg ble jo født i kaldeste desember, når Norge vant håndball-EM ellerno.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...