Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God ettermiddag godtfolk. ^^

Digg å sove lenge, ikke fullt så digg å våkne på et kokende rom med dårlig luft. Var derimot veldig digg å få opp dør og to av tre vinduer og lage gjennomtrekk. ^^

Og det blir enda mer digg å dusje, skifte på senga og så ligge naken under dyna og løse kryssord til småripsene kommer i firetiden. :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Herreguuud. Tips for å bli kvitt kvalme, anyone?

Våkna av sinnsykt mageknip i dag, det gikk over og "yay, jobb" og nå sitter jeg her og føler jeg kommer til å svime av på grunn av kvalme. Meh.

Blåbær skal være bra for kvalme. Men det har du kansje ikke tilgang på på jobb..

Lenke til kommentar

Herreguuud. Tips for å bli kvitt kvalme, anyone?

Våkna av sinnsykt mageknip i dag, det gikk over og "yay, jobb" og nå sitter jeg her og føler jeg kommer til å svime av på grunn av kvalme. Meh.

Peppermynte eller ingefær. Gå på butikken og kjøp ingefærøl eller noe, det hjelper som bare f. :wee:
Lenke til kommentar

Spontan-abort?

Heller det enn kid. :ermm:

Spist noe skikkelig badass i går Bazukh?

Hm. Pølser?

Blåbær skal være bra for kvalme. Men det har du kansje ikke tilgang på på jobb..

Kiwi ca to minutters gange unna, så det skal ikke være noe problem.

Peppermynte eller ingefær. Gå på butikken og kjøp ingefærøl eller noe, det hjelper som bare f. :wee:

Hm. Ja, kanskje jeg skal prøve det. Det ga seg litt nå riktignok, men jeg får plukke det med når jeg skal på butikken.

Merkelig å tenke over at 90-generasjonen er 20 år...

Eller at de som er født i 92 kan kjøpe øl og tobakk. :-|

Da er vi to, Skippy. Jeg skulle gjerne slutta i fjor.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...