Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det virker egentlig mest som om de har funnet sammen med de innfødte i et slags fotballens brorskap. De går rundt med skjerf som er half 'n half rødt og blått, med lagenes respektive navn og logoer og greier på. Så det er slik fotball ja... Kan de ikke heller bare gi de en ball hver isteden? hadde vært greiere det så de slipper og krangle om en også får han i målet mer og gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For et uvær vi har idag? Thank GOD for arbeidspause med sofa og en god kopp varmholdig drikke And we have cake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det virker egentlig mest som om de har funnet sammen med de innfødte i et slags fotballens brorskap. De går rundt med skjerf som er half 'n half rødt og blått, med lagenes respektive navn og logoer og greier på. Så det er slik fotball ja... Kan de ikke heller bare gi de en ball hver isteden? hadde vært greiere det så de slipper og krangle om en også får han i målet mer og gjøre Og hvorfor får de ikke lov å ta den med henda? Det haddr vært mye lettere. And we have cake The cake is a lie ... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke mobb Bergen. Jeg elsker den byen, ga meg fire utrolig positive år. Østlandet er så pokkers bondepreget, og folka suger... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ikke mobb Bergen. Jeg elsker den byen, ga meg fire utrolig positive år. Østlandet er så pokkers bondepreget, og folka suger... Tror du har besøkt feil del av østlandet jeg. Endret 13. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ikke mobb Bergen. Jeg elsker den byen, ga meg fire utrolig positive år. Østlandet er så pokkers bondepreget, og folka suger... Østlandet sier du.. Endret 13. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg kjeder meg!!1 jeg angrer nesten jeg skulka skolen i dag ass!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jess, Østlandet. Mulig at jeg er på feil del, men det eneste folk gjør her å game og drikke seg sørpe fulle. I Bergen var det mer å gjøre på, fotball, sosiale ting som ikke inneholdt alkohol eller PC. Jeg skal dra tilbake til Bergen når VGS er over.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nië | Inadequate says (13:26):Neste gang jeg prøver å ikke høre på deg, minn meg på at du har rett, mkay? Lær av Nie dere, folkens! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke mobb Bergen. Jeg elsker den byen, ga meg fire utrolig positive år. Østlandet er så pokkers bondepreget, og folka suger... Du sier det som om det er negativt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 And we have cake The cake is a lie .. It was Mange som har trua på Brann ikveld da? Jeg håper de vinner,så de kan bli grust mot RBK i kvarten Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 bainnja tatra allj sammen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har alltid lurt på om budeier er flinke til å runke jeg. Tenk på all melkinga liksom. [/avsporing] Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jess, Østlandet. Mulig at jeg er på feil del, men det eneste folk gjør her å game og drikke seg sørpe fulle. I Bergen var det mer å gjøre på, fotball, sosiale ting som ikke inneholdt alkohol eller PC. Jeg skal dra tilbake til Bergen når VGS er over.... Har det inntrykket jeg også. På tide med en bergenstur snart^^ Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har alltid lurt på om budeier er flinke til å runke jeg. Tenk på all melkinga liksom. [/avsporing] du skolj bærre vesta! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Finnes det noen i norge som melker kuer for hånd fortsatt? Jeg ville tro "budeier" i dag er flinkere til å reparere bilen din enn å trekke deg i tissen på riktig måte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har det inntrykket jeg også.Du er fra LUNDE! Det e'kke så jævlig rart at du har det inntrykket, kamerat. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjenner en budeie. Hun melket for hånd. oO Hun driver vel ikke med det lengre, men hun har hatt sommerjobben de siste gudene må vite hvor mange årene. oO Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Aiaiaiaia. Vi har tidenes kjekkeste lærer nå. :love: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) SasaB: Du glemte den obligatoriske traktorkjøringa =3 I-da'H: Pix, ellers tror vi han er stygg! Endret 13. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg