Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 La oss diskutere min awesomeness. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 11-19 jobb høres ikke fult så fantastisk ut egentlig Det er fantastisk når jeg ikke har noe annet å gjøre enn å jobbe i ukedagene. Og det slår skole+jobb lett. De dagene dro jeg jo hjemmefra sju og var hjemme igjen kvart over åtte. Egentlig ikke. Hadde jeg slutta 19, hadde jeg vært hjemme 20:15. Jeg er hjemme mellom kvart over sju og ti på halv åtte. Toget passer PERFEKT. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 La oss diskutere kjeften til Slimda Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kjeften min inneholder mange sanne ord. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Endelig har Spotify folket begynt å porte over spotify til linux! Mangler en del funksjoner, GUIet har en del bugs, krever at du har Spotify Premium (Fordi de ikke har funnet en god løsning å implementere reklame på), du kan ikke lagre musikken offline. Men det er ett fremskritt! http://www.spotify.com/no/download/previews/ Endret 5. august 2010 av ANiftyNinja Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 MSN er klikk med meg Min var det i går, brukte 100 prosessorkraft hele tiden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Min bruker ingenting, og alt ser tilsynelaende bra ut. Men vinduet kommer ikke opp Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Min bruker ingenting, og alt ser tilsynelaende bra ut. Men vinduet kommer ikke opp Prøv å restart et par ganger Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hey folk! Skjera? Alt for lite Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Når jeg nyser, er det som et jordskjelv. En eksplosjon. Jeg blir helt satt ut. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Samme her Slimda, jeg synes også det er godt å hyle/rope nysen litt ekstra høy. Klarte å rive opp ribbeinsbrudd jeg med et kraftig nys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg