Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

b-real håpet bare at det var ham du hadde flest bilder av, skjønner du. Det tilfredsstiler ham.

....

Nei, er vel deg jeg har flest bilder av. Eller Aids eller Becca. Må sjekke det der.

Hmm, det har du faen meg rett i.

Det hadde jeg glemt.

Og jeg burde sikkert plukket sneiper utenfor huset hans. Opp og i mente. Tror jeg røykte 20-30 sigg bare utenfor.

Jeg fikk skylda for begge!

Din din din, mann!

:D

Kom og straff meg. ;D

Straffen består av fjerning av alt alkoholholdig innhold og webcammen din!

Kom og utfør den. ;D

Lenke til kommentar
b-real håpet bare at det var ham du hadde flest bilder av, skjønner du. Det tilfredsstiller ham.

....

Som faen.

Jeg har gemini.mov liggende da, for de som husker det.
Jeg husker, og har den jeg også
Det var tider det..ingen som gjør slikt lengre :\
Lenke til kommentar

Jenter er også objekter eller pyntegjenstander. Du har alt fra knuste krukker til flotte vaser.

Så jeg skal bare go all like "Jeg kan godt sitte på hylla di"? Herp derpppp.

Hmm, jeg sitter vel heller på hylla di. Kan vel heller sammenligne det med pyntetallerkener. "Kan jeg henge på knaggen din"

Lenke til kommentar

Jeg har verken transportmiddel eller cash, men vi får snakkes nærmere om det neste gang du er i trønderland. ^^

Synes å huske en telefonsamtale jeg hadde med Lars og Eplefe for 3 år siden om at de skulle starte kronerulling så jeg kunne få meg ny kjole, men det kan hende det var en drøm. Eller at jeg hørte feil. Jeg var på fylla. :p

Lenke til kommentar

Synes å huske en telefonsamtale jeg hadde med Lars og Eplefe for 3 år siden om at de skulle starte kronerulling så jeg kunne få meg ny kjole, men det kan hende det var en drøm. Eller at jeg hørte feil. Jeg var på fylla. :p

Du var ikke aleine om å være på fylla akkurat da. Desverre var det ingen som ville bidra i kronerullinga.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Faen, lurer på om jeg har råd til Rått og Råde (pluss flybiletter t/r Stavanger) OG Infected Mushroom (pluss flybilletter t/r Bergen, samt at jeg da også må finne noen å bo hos / ta inn på hotell).

Si ifra om du kommer sånn at jeg kan ha kloroformen klar :p

Lenke til kommentar

Faen, lurer på om jeg har råd til Rått og Råde (pluss flybiletter t/r Stavanger) OG Infected Mushroom (pluss flybilletter t/r Bergen, samt at jeg da også må finne noen å bo hos / ta inn på hotell).

Si ifra om du kommer sånn at jeg kan ha kloroformen klar :p

Ha-ha, så lenge du bruker den etter IM så. Hadde sugd balle å miste konserten. ^^

Du var ikke aleine om å være på fylla akkurat da. Desverre var det ingen som ville bidra i kronerullinga.

Rart det der. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg kan bidra med noen kroner OM kjolen er sexy nok.

(og at han ikke bruker den i Orkanger)

Du kan overta ansvaret for kronerullinga.

2 laZ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...