Llandari Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ...og hun sluttet vel å poste her for 5 år siden, minst. Er ikke så farlig, jeg har både twitter, irc, telefonnummer og adresse hvis jeg har behov for å få tak i henne Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Har ikke du bilder av alle da, Sjur?... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 jeg er rar i hodet, sitter å skriver kjærlighetsdikt på facebook som ikke har noe mening what so ever. til en kompiss av meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Har ikke du bilder av alle da, Sjur?... Han har ikke bilde av meg... tror jeg Lars er kompiss'en din full av piss? Endret 4. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg skal gi deg en grunn! Du må prøve å ta meg igjen. Jeg blir dårlig til å poste når jeg ikke har folk som puster meg i nakken. Da må jeg bli så egosentrisk av meg at det hadde blitt flaut...oh wait.. Jeg har i alle fall sexye bilder av Heilage. Wait, what? Driver Adawen og snikfotograferer bakenden din? ADA! *rope etter* Neieh..det var vel en utfordring eller noe..fikk en grusom boxer av mamma og så var det om jeg kunne poste den eller ikke..om requesten ble gjort på forumet eller #hw vet jeg ikke men bildet ble iallefall tatt Endret 4. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Diskutert forteller meg at jenter ikke er en ting Ikkesant hun ljuger? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Diskutert forteller meg at jenter ikke er en ting Ikkesant hun ljuger? Det er sant at jenter ikke er en ting, de er flere ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 NiXx! Morn Jens! Du skylder fortsatt ex-svigerfaren min en øl! :b Hmm, det har du faen meg rett i. Det hadde jeg glemt. Og jeg burde sikkert plukket sneiper utenfor huset hans. Opp og i mente. Tror jeg røykte 20-30 sigg bare utenfor. Jeg tror faktisk jeg har det. Innbiller meg det. Jeg har i alle fall sexye bilder av Heilage. Klart du vil. Har ikke du bilder av alle da, Sjur?... Nope. Bare av de aller fleste (interessante) jentene, samt en del (heite) administratorer, moderatorer, veiledere og andre som er mer enn bare vanlige dødelige. Har egentlig ikke bilder av så mange gutter og menn på forumet egentlig. Jeg har gemini.mov liggende da, for de som husker det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg har gemini.mov liggende da, for de som husker det.Gaven til darkness| som vi kjøpte? Endret 4. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) b-real håpet bare at det var ham du hadde flest bilder av, skjønner du. Det tilfredsstiller ham. .... Endret 4. august 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm, det har du faen meg rett i.Det hadde jeg glemt. Og jeg burde sikkert plukket sneiper utenfor huset hans. Opp og i mente. Tror jeg røykte 20-30 sigg bare utenfor. Jeg fikk skylda for begge! Din din din, mann! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lurer på om jeg finner igjen bildene av Heilage. Han posta dem på et annet forum vi var medlemmer av. Pratesjuk elns. Der var i og for seg yvonne2 også. ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Diskutert forteller meg at jenter ikke er en ting Ikkesant hun ljuger? Det er sant at jenter ikke er en ting, de er flere ting. Endret 4. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Diskutert forteller meg at jenter ikke er en ting Ikkesant hun ljuger? Det er sant at jenter ikke er en ting, de er flere ting. Like? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 b-real håpet bare at det var ham du hadde flest bilder av, skjønner du. Det tilfredsstiler ham. .... Nei, er vel deg jeg har flest bilder av. Eller Aids eller Becca. Må sjekke det der. Hmm, det har du faen meg rett i.Det hadde jeg glemt. Og jeg burde sikkert plukket sneiper utenfor huset hans. Opp og i mente. Tror jeg røykte 20-30 sigg bare utenfor. Jeg fikk skylda for begge! Din din din, mann! Kom og straff meg. ;D Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Diskutert forteller meg at jenter ikke er en ting Ikkesant hun ljuger? Det er sant at jenter ikke er en ting, de er flere ting. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har gemini.mov liggende da, for de som husker det. Jeg husker, og har den jeg også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jenter er vel i og for seg ikke ting (substantiv), de er heller adjektiver. Veldig ofte positive superlativer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 b-real håpet bare at det var ham du hadde flest bilder av, skjønner du. Det tilfredsstiler ham. .... Nei, er vel deg jeg har flest bilder av. Eller Aids eller Becca. Må sjekke det der. Hmm, det har du faen meg rett i.Det hadde jeg glemt. Og jeg burde sikkert plukket sneiper utenfor huset hans. Opp og i mente. Tror jeg røykte 20-30 sigg bare utenfor. Jeg fikk skylda for begge! Din din din, mann! Kom og straff meg. ;D Straffen består av fjerning av alt alkoholholdig innhold og webcammen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg