Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Neeeei, jeg rakk opp handa FORDI jeg TRODDE Lars spurte om jeg ville ha pikk i ræv. OKEI! Takk for forklaringen. Jeg burde skjønt det, du er jo gal etter det, og sperm(hvaler) Jeg trodde vi ble enige om å droppe søndagene? Jeg ble ikke enig med deg om det! Men jeg ble enig med deg om det! Selvølgelig er jeg gal etter et, og "that must've slipped my mind!" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Snakker vi pænis? Nai nai...dette bildet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542979&view=findpost&p=1980125 404, picture not found. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noe forslag til noe nattmat jeg kan lage? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er en skam at man i det hele tatt må ta opp en kamp! Men jo, mange nøster som må nøstets opp for at det i praksis skal bli rom for forbedringer. Tenkte på hjelp som i at de ligger der og har det fysisk vondt og ikke får hjelp. Evt. at de har falt og knekt kravebeinet / lårhalsen og blir liggende på rommet sitt i lang tid i smerte før noen kommer og hjelper dem. Dette burde faen ikke skje i det hele tatt.. @gypsy: Slapp av, Eplefe vil bare at du skal komme med en konkret løsning, hvis ikke så er på en måte ikke dine meninger verdt noe Det har jeg ikke påstått på noen måte, men det frustrer meg at folk har latterlige mengder kritikk for systemet uten å vise noen som helst slags forståelse for at det ikke er endret i en håndvenning. Det vil kreve lengre og mer krevende utdannelse for sykepleiere, FLERE sykepleiere (noe som er vanskelig om de skal forlenge utdannelsestiden da det vil virke som et prestisjeyrke), flere midler og ikke minst 100% samarbeidsvillighet fra demente og andre pasienter og deres pårørende. Jeg er enig i at ting ikke er optimalt, men det å si at "det burde ikke skje i det hele tatt" er bare unødvendig frustrerende, for det er ikke mye vi kan få gjort med det. Forøvrig setter jeg fryktelig lite pris på at du tilegner meg meninger jeg ikke har. Beklager vist quoten ble rotete, jeg prøver så godt jeg kan. Men siden det var myntet på meg, så ville jeg klare opp i et par ting. Du kom med 2 påstander jeg hadde sakt, det med tykt skrift passer til hverandre. "det som ikke burde skje" var myntet til smurfen, og den holder jeg fast ved. Og den siste jeg uthevet går flere veier. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noe forslag til noe nattmat jeg kan lage? Ta deg en bolle! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noe forslag til noe nattmat jeg kan lage? Ta deg en bolle! Har ikke det jeg trenger for å bake boller. Dessuten tar det så lang tid. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noe forslag til noe nattmat jeg kan lage? Ta deg en bolle! Har ikke det jeg trenger for å bake boller. Dessuten tar det så lang tid. Ta deg en loff Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er det noen som har noe forslag til noe nattmat jeg kan lage? Ta deg en bolle! Har ikke det jeg trenger for å bake boller. Dessuten tar det så lang tid. Sex døyver sultfølelsen min av en eller annen merkelig grunn. ... Nu Lena?! WHERE's MY CASH? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sex døyver sultfølelsen min av en eller annen merkelig grunn.Problemet er at den bare døyvet sultfølelsen frm til v var ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sex døyver sultfølelsen min av en eller annen merkelig grunn. ... Nu Lena?! WHERE's MY CASH? Da fant vi løsningen på det problemet Cash? JEG SKYLDER IKKE DEG EN JÆVLA DRITT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så ikke no bilde jeg 404, picture not found. Det som var hele poenget.. Bare Adawen som har orginalen nå kanskje i 1600xSomething Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sex døyver sultfølelsen min av en eller annen merkelig grunn. ... Nu Lena?! WHERE's MY CASH? Da fant vi løsningen på det problemet Cash? JEG SKYLDER IKKE DEG EN JÆVLA DRITT! Du sa jeg skulle få penger for å skrive det di skitne tøs! Problemet er at den bare døyvet sultfølelsen frm til v var ferdig. Så... Lena er fra Japan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva skylder jeg deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil ha nytt headsett :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kjenner du noen som har gjort det da? Eller er det bare sånn du tror det er? Hvordan skal de overvåke hver eneste eldre på rommet sitt hele døgnet og rykke ut innen 1 minutt? Ja. Mormor i fjor høst i omsorgsboligen tilknytta sykehjemmet hun nettopp hadde flyttet til. Opptadere!Why? Folk har liksom sett trynet mitt nok der, hele 360 ganger jo Tader! Jeg skal gi deg en grunn! Du må prøve å ta meg igjen. Jeg blir dårlig til å poste når jeg ikke har folk som puster meg i nakken. Kan vi få bilde av rumpa di isteden? Hmm...det vet jeg ikke hvor jeg har liggende lengre og da må jeg først finne det..aner faen ikke hva det heter en gang. Gammelt bilde uansett ifra 2004 eller noe, rumpa mi nå er mye penere uansett. Datasmurf har sikkert en kopi Jeg tror faktisk jeg har det. Innbiller meg det. Jeg har i alle fall sexye bilder av Heilage. *snap snap* NiXx! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så ikke no bilde jeg 404, picture not found. Det som var hele poenget.. Bare Adawen som har orginalen nå kanskje i 1600xSomething Driver Adawen og snikfotograferer bakenden din? ADA! *rope etter* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 NiXx! Morn Jens! Du skylder fortsatt ex-svigerfaren min en øl! :b Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 ...og hun sluttet vel å poste her for 5 år siden, minst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg tror faktisk jeg har det. Innbiller meg det. Jeg har i alle fall sexye bilder av Heilage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg