Sk!ppy Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvem er egentlig sammen her på forumet? L4r5 & Anfall? Any more? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Rekk opp handa den som synes eplefe og b-real burde være voksne og droppe det? 0/ Dette så jeg for meg nå: Nei fy da...det var da en dårlig integrert klasse det der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg og L4R5. Iallefall på Tirsdager, Onsdager og Annenhver Søndag. På Danskebåten, aaaaall niiight looong. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvem er egentlig sammen her på forumet? L4r5 & Anfall? Any more? Nyhus og Kitty cat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvem er egentlig sammen her på forumet? L4r5 & Anfall? Any more? Nie og Espen Pai Eplefe og Zealuu (spellcheck pls!) Kittycat og BTK Nyhus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Med "Alle" mener du kun meg ikke sant? Jeg trodde jeg var... spesiell? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Med "Alle" mener du kun meg ikke sant? Jeg trodde jeg var... spesiell? Jo takk du ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg og L4R5. Iallefall på Tirsdager, Onsdager og Annenhver Søndag. På Danskebåten, aaaaall niiight looong. Si meg ... Hva har du tatt? Og hvor får jeg tak i mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Da hadde du i alle fall rukket opp hånda, right? Jeg gjorde jo det di blinde ku! Jammen jammen det var jo til noe annet jo! Jeg og L4R5. Iallefall på Tirsdager, Onsdager og Annenhver Søndag. På Danskebåten, aaaaall niiight looong. Jeg trodde vi ble enige om å droppe søndagene? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvem er egentlig sammen her på forumet? L4r5 & Anfall? Any more? Darkness| og han jeg ikke husker navnet på er gift... Jeg fant faktisk bildet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg og L4R5. Iallefall på Tirsdager, Onsdager og Annenhver Søndag. På Danskebåten, aaaaall niiight looong. Si meg ... Hva har du tatt? Og hvor får jeg tak i mer? Jeg er en blanding av "Toten-folket" og "Trønder-jævler", nuff said. Jammen jammen det var jo til noe annet jo! Neeeei, jeg rakk opp handa FORDI jeg TRODDE Lars spurte om jeg ville ha pikk i ræv. Jeg trodde vi ble enige om å droppe søndagene? Jeg ble ikke enig med deg om det! Endret 4. august 2010 av NiXx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Snakker vi pænis? Nai nai...dette bildet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542979&view=findpost&p=1980125 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Neeeei, jeg rakk opp handa FORDI jeg TRODDE Lars spurte om jeg ville ha pikk i ræv. OKEI! Takk for forklaringen. Jeg burde skjønt det, du er jo gal etter det, og sperm(hvaler) Jeg trodde vi ble enige om å droppe søndagene? Jeg ble ikke enig med deg om det! Men jeg ble enig med deg om det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Snakker vi pænis? Nai nai...dette bildet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=542979&view=findpost&p=1980125 Så ikke no bilde jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg