b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Opptadere!Why? Folk har liksom sett trynet mitt nok der, hele 360 ganger jo Tader! Endret 4. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg vil prate om flosshatter. Har egentlig aldri syns noe særlig om flosshatter må jeg si. Jeg liker det, har dog aldri eid en. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan vi få bilde av rumpa di isteden? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvor mye pleier dere andre gutter her å ejakulere? er det rundt 2ml eller mer? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Kan vi få bilde av rumpa di isteden? Hmm...det vet jeg ikke hvor jeg har liggende lengre og da må jeg først finne det..aner faen ikke hva det heter en gang. Gammelt bilde uansett ifra 2004 eller noe, rumpa mi nå er mye penere uansett. Datasmurf har sikkert en kopi Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvor mye pleier dere andre gutter her å ejakulere? er det rundt 2ml eller mer? Ca så mye som dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nudephotos ! Har akkurat prøvd meg på å ta aktbilde så kanskje jeg skal tvinge dama til å poste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvor mye pleier dere andre gutter her å ejakulere? er det rundt 2ml eller mer? Sånn alvorlig talt, ta det i sex-delen av forumet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvor mye pleier dere andre gutter her å ejakulere? er det rundt 2ml eller mer? Sånn alvorlig talt, ta det i sex-delen av forumet. Ok bare være sånn du Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tror mora mi ville kost seg i denne samtalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Så vis den til henne da. Endret 4. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Få ho til å lage bruker her da Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Tror mora mi ville kost seg i denne samtalen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 @gypsy: Slapp av, Eplefe vil bare at du skal komme med en konkret løsning, hvis ikke så er på en måte ikke dine meninger verdt noe Det har jeg ikke påstått på noen måte, men det frustrer meg at folk har latterlige mengder kritikk for systemet uten å vise noen som helst slags forståelse for at det ikke er endret i en håndvenning. Det vil kreve lengre og mer krevende utdannelse for sykepleiere, FLERE sykepleiere (noe som er vanskelig om de skal forlenge utdannelsestiden da det vil virke som et prestisjeyrke), flere midler og ikke minst 100% samarbeidsvillighet fra demente og andre pasienter og deres pårørende. Jeg er enig i at ting ikke er optimalt, men det å si at "det burde ikke skje i det hele tatt" er bare unødvendig frustrerende, for det er ikke mye vi kan få gjort med det. Forøvrig setter jeg fryktelig lite pris på at du tilegner meg meninger jeg ikke har. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Det er nok at hu plager meg på Facebook. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal sende melding til ho på face at du trenger ho her Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Skal sende melding til ho på face at du trenger ho her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Forøvrig setter jeg fryktelig lite pris på at du tilegner meg meninger jeg ikke har.Tok bare et sånn ca. svar som de vanligvis bruker å komme ifra deg My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg