Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi få bilde av rumpa di isteden? :innocent:
Hmm...det vet jeg ikke hvor jeg har liggende lengre og da må jeg først finne det..aner faen ikke hva det heter en gang. Gammelt bilde uansett ifra 2004 eller noe, rumpa mi nå er mye penere uansett.

Datasmurf har sikkert en kopi :ermm:

Lenke til kommentar

@gypsy: Slapp av, Eplefe vil bare at du skal komme med en konkret løsning, hvis ikke så er på en måte ikke dine meninger verdt noe :)

Det har jeg ikke påstått på noen måte, men det frustrer meg at folk har latterlige mengder kritikk for systemet uten å vise noen som helst slags forståelse for at det ikke er endret i en håndvenning. Det vil kreve lengre og mer krevende utdannelse for sykepleiere, FLERE sykepleiere (noe som er vanskelig om de skal forlenge utdannelsestiden da det vil virke som et prestisjeyrke), flere midler og ikke minst 100% samarbeidsvillighet fra demente og andre pasienter og deres pårørende.

Jeg er enig i at ting ikke er optimalt, men det å si at "det burde ikke skje i det hele tatt" er bare unødvendig frustrerende, for det er ikke mye vi kan få gjort med det.

Forøvrig setter jeg fryktelig lite pris på at du tilegner meg meninger jeg ikke har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...