Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser de krigerske ut?

Ikke så veldig, egentlig, det var bare mange av dem, og de var ganske høylytte. Sånn sett passer de jo fint inn i Bergen.

Og her er jeg fornøyd med B, siden jeg egentlig ikke forventet noe bedre enn C. Men jeg rotet ikke så mye som jeg trodde - og om jeg skal gjette ut i fra kommentararket hun gav oss, var det mange som hadde brukt en del ... Kreative løsninger. Funnet opp en ekstra konjugasjon, brukt en tid som ikke eksisterer på latin, osv. B er godt nok, regner med jeg skal klare å opprettholde det. Man må jo faktisk jobbe for karakterene på universitetet :< Give me back videregående og gratis seksere.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig, egentlig, det var bare mange av dem, og de var ganske høylytte. Sånn sett passer de jo fint inn i Bergen.

Håper for din del at de ikke er det... For Bergen har vell erklert seg selv som ett eget land har de ikke? Og da kan de jo ikke forvente hjelp fra "utlandet" :tease:

Lenke til kommentar
Gjenta det der og jeg dreper deg.

Trembling, might, etc.

Håper for din del at de ikke er det... For Bergen har vell erklert seg selv som ett eget land har de ikke? Og da kan de jo ikke forvente hjelp fra "utlandet" :tease:

Det virker egentlig mest som om de har funnet sammen med de innfødte i et slags fotballens brorskap. De går rundt med skjerf som er half 'n half rødt og blått, med lagenes respektive navn og logoer og greier på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...