Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan tjente han penger på frukten? Er det ikke sånn at man betaler for den og så leverer den tilbake for å få tilbake pengene? Og jeg trodde det bare var alkohol og tobakk man fikk penger for når de var utgått. Så han sparte matpenger på å finne utgått mat da antar jeg?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Dobbelt pris tilbake på frukt og grønt som er dårlig. Finner man tørrvarer i butikken som er utgått for mer en 2 dager siden, får man utbetalt det den koster. (trodde man kun fikk varen gratis, men ikke i følge dagbladet)

Dobbelt pris tilbake på frukt og grønt som er dårlig. Finner man tørrvarer i butikken som er utgått for mer en 2 dager siden, får man utbetalt det den koster. (trodde man kun fikk varen gratis, men ikke i følge dagbladet)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Interessant. Spørs om jeg gidder å gå 2 km for å gjøre slikt da. :p

Jo det gidder du, akkurat passe lang spasertur :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da :p

Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200.

Sikker? tror frukten må være dårlig eller halvdårlig.

Lenke til kommentar

Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200.

Så de ser ikke på frukten en gang? Hvorfor gjør ikke flere det?

Lenke til kommentar

Så de ser ikke på frukten en gang? Hvorfor gjør ikke flere det?

Tror du må begrunne det på en eller annen måte, bananen var for bøyd eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Sånn i tilegg til de 2 kilometerne jeg ellers vil gå. :p

Oh well. Jeg trenger det sikkert. I alle fall nå som jeg spiser slottspoteter med kylling og cheddar smelta over. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sånn i tilegg til de 2 kilometerne jeg ellers vil gå. :p

Oh well. Jeg trenger det sikkert. I alle fall nå som jeg spiser slottspoteter med kylling og cheddar smelta over. :p

Jeg liker å gå tur jeg. Med musikk i ørene kan jeg bare gå og gå. Og det hørtes veldig godt ut! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...