Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Hvordan tjente han penger på frukten? Er det ikke sånn at man betaler for den og så leverer den tilbake for å få tilbake pengene? Og jeg trodde det bare var alkohol og tobakk man fikk penger for når de var utgått. Så han sparte matpenger på å finne utgått mat da antar jeg? Endret 4. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Dobbelt pris tilbake på frukt og grønt som er dårlig. Finner man tørrvarer i butikken som er utgått for mer en 2 dager siden, får man utbetalt det den koster. (trodde man kun fikk varen gratis, men ikke i følge dagbladet) Dobbelt pris tilbake på frukt og grønt som er dårlig. Finner man tørrvarer i butikken som er utgått for mer en 2 dager siden, får man utbetalt det den koster. (trodde man kun fikk varen gratis, men ikke i følge dagbladet) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Interessant. Spørs om jeg gidder å gå 2 km for å gjøre slikt da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Interessant. Spørs om jeg gidder å gå 2 km for å gjøre slikt da. Jo det gidder du, akkurat passe lang spasertur Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg kommer inn for å fortelle at den nye primeren min ser litt ut som jizz, og innså at det ble fullstendig feil mtp. hva samtalen her gikk i. 8D Ikke svar på mld mine, nei.. Endret 4. august 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200. Sikker? tror frukten må være dårlig eller halvdårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200. Så de ser ikke på frukten en gang? Hvorfor gjør ikke flere det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hmm.. Får vel holde et øye oppe når jeg går på kiwi da Du kan bare kjøpe frukt for 100kr og si at du ikke er fornøyd så kan du levere den tilbake og få igjen 200. Så de ser ikke på frukten en gang? Hvorfor gjør ikke flere det? Tror du må begrunne det på en eller annen måte, bananen var for bøyd eller noe sånt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bananen min er for bøyd og appelsinene for runde! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hva gjør du på sykehus da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Bananen min er for bøyd og appelsinene for runde! Din personlige banan? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Enig, diskutert. Hater slike steder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Interessant. Spørs om jeg gidder å gå 2 km for å gjøre slikt da. Jo det gidder du, akkurat passe lang spasertur Sånn i tilegg til de 2 kilometerne jeg ellers vil gå. Oh well. Jeg trenger det sikkert. I alle fall nå som jeg spiser slottspoteter med kylling og cheddar smelta over. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Frukten må være noe feil med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Interessant. Spørs om jeg gidder å gå 2 km for å gjøre slikt da. Jo det gidder du, akkurat passe lang spasertur Sånn i tilegg til de 2 kilometerne jeg ellers vil gå. Oh well. Jeg trenger det sikkert. I alle fall nå som jeg spiser slottspoteter med kylling og cheddar smelta over. Jeg liker å gå tur jeg. Med musikk i ørene kan jeg bare gå og gå. Og det hørtes veldig godt ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg liker også å gå tur med musikk på ørene, men det blir ikke det samme om jeg går for å handle. Jeg kan helt greit gå bare for å gå. ^^ Særlig om det er sol eller regner. Er det overskya eller sne er det ikke like gøy da. Og det er veldig godt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Sykehjem er skummelt Hva gjør du på sykehus da?Tror det er forskjell på sykehus og sykehjem... Sykehjem kan være en kip plass for pårørende ja,har vært en del vitner til det dessverre :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg