Play dead Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skulker ikke, har fri på onsdager. Heisann, bussen gå om tre minutter.Vi snakkes, søtnoser. Vi snakkes =(... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? nei, men fy faen så sykt tøff du er som gjør det!! thx, i know eg følar meg skikkeleg badass ass skikkeleg god følelse får sån skikeleg kick av de!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? nei, men fy faen så sykt tøff du er som gjør det!! thx, i know eg følar meg skikkeleg badass ass skikkeleg god følelse får sån skikeleg kick av de!! Whatever floats your boat... Selv har jeg ikke hatt noe fravær så langt i år, bare 5 dager hvor jeg lå hjemme med influensa. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Selv har jeg ikke hatt noe fravær så langt i år, bare 5 dager hvor jeg lå hjemme med influensa. Det er jo fravær, da. Su kan si at du ikke har hatt noe skulk, det stemmer vel bedre. Selv har jeg noen dager skulk og ca 15 dager som ikke er skulk, bare fordømt sykdom. Hva skjedde med mitt eksemplariske immunforsvar? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 P: Den siste, såklart! Qlt Da går e for den! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? burde ikke du heller være på skolen? så får du opp karakterene dine også vettu Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? "aktivitetsdag", og jeg bedriver aktiviteter her hjemme. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skjedde med mitt eksemplariske immunforsvar? kjæresten din sin skyld! jeg har ivartfall nesten ikke vært syk før jeg traff Nora.. etter det gikk det til helvete | Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Schnell er en propell, flink på skolen er han ikke, men driter i den alikevell! Endret 13. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kjæresten din sin skyld! jeg har ivartfall nesten ikke vært syk før jeg traff Nora.. etter det gikk det til helvete | Nei, det er ikke hans skyld. Jeg lå syk ei uke før jeg skulle møte ham for første gang. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, det er ikke hans skyld. Jeg lå syk ei uke før jeg skulle møte ham for første gang. var det også ja... forelskelse er en sykdom som bryter ned Imunsystemet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 var det også ja... forelskelse er en sykdom som bryter ned Imunsystemet Herregud, da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herregud, da. kjedsomhet gjør meg dum går det greit alikevell? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Går an å la være. Endret 13. februar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ingen som likte diktet mitt om schnell? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ingen som likte diktet mitt om schnell? Jeg likte det så godt at jeg skal lage egg & bacon. Du må jo lage dikt som rimer med navnet hans, ikke et hvor navnet like gjerne kunne vært et annet. Du er domm. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ingen som likte diktet mitt om schnell? var det ett dikt ja *klappe* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg likte det så godt at jeg skal lage egg & bacon.Du må jo lage dikt som rimer med navnet hans, ikke et hvor navnet like gjerne kunne vært et annet. Du er domm. Morra di er dum! Ho spiste laks, mens hun fikk en faks, der det stod "Du er dum". Moahahahha! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Slasken er endelig hjemme (fått laptopen tilbake) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Slasken er endelig hjemme (fått laptopen tilbake) NEEEEEEEEEEEIIIIIIII!!!!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg