Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg kom over "frykten for å snakke om at jeg liker Lady GaGa" for litt over ett år siden. Refsa, og fælt fengende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Milepæl det ja. Selv er jeg motstander av ho, men dere kan høre på hva dere vil i privat selskap bare jeg slipper ørepropp bakgrunsstøy med lady gaga på bussen/toget. Nesten. Mer i retningen; fælt og fælt Endret 4. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Lady Gaga er musikk jeg liker, men ikke liker å snakke om at jeg liker. This, sammen med f.eks Rihanna og Beyonce. Hehehe. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Og noen må forresten forklare meg hva som er så ille med opera. Jeg digger det. Jeg skjønner stort sett ikke bæret av hva de synger, men det har ikke så mye å si. Det er ganske vakkert det også. Det finnes sanger jeg liker innen (nesten) hver eneste sjanger, så du er ikke alene om å like opera. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Haha, du beskriver det bra, Hille. Hører aaaaaaldri på Gaga. Forresten, elsker bildet ditt. Endret 4. august 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som liker justin bieber? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som ikke har fått med seg reglene jeg satte opp for en god stund siden... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som liker justin bieber? Han er tydeligvis populær på norske Wikipedia: http://www.google.no/search?hl=no&q=wikipedia Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Haha, du beskriver det bra, Hille. Hører aaaaaaldri på Gaga. Forresten, elsker bildet ditt. Ser du har Gillian Jacobs. Så da antar jeg at du er Community fan? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen som liker justin bieber? Tja... Tror han hadde vært god med en god Merlot etter noen timer på 125 grader C. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Haha, du beskriver det bra, Hille. Hører aaaaaaldri på Gaga. Forresten, elsker bildet ditt. Ser du har Gillian Jacobs. Så da antar jeg at du er Community fan? Riktig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg så sesongfinalen i dag. Utrolig trist at jeg må vente nesten 2 måneder til sesong 2 starter :/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Så ferdig første sesong før sommeren, om jeg ikke tar helt feil. Kjedelig å måtte vente så lenge. Var ikke klar over at det var så lenge en gang. Det og Dexter.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Og noen må forresten forklare meg hva som er så ille med opera. Jeg digger det. Jeg skjønner stort sett ikke bæret av hva de synger, men det har ikke så mye å si. Det er ganske vakkert det også. Det finnes sanger jeg liker innen (nesten) hver eneste sjanger, så du er ikke alene om å like opera. Flink Runar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gaga er chill-musikk numero uno. Pronto, finale. Ikke kom å si at du ikke blir fenget av "Alejandro" for eksempel. CHILLMUSIKK? Hvordan kan du si noe sånt? Det er av frustrasjon-musikk. Noen som liker justin bieber? Tror jeg fikk 20, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 I could take 25 Biebers in a fight. Bring them on. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Rekk opp hånda de som har sett syv stjerneskudd idag. \o/ ,.| /`\ Endret 4. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Hvor ble det av nordlyset liksom? Har ikke sett snurten til det enda Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg ser det : 3 Men er ganske svakt også er det fucks mye tåke ute nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gawd. Stankelbein. All over! Jeg sover i stua i natt! :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg