Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ligger å hører på Cosmic Gate - The Wave på øreplugger jeg kjøpte på elkøp til 500kr. Fy faen dem sucks ass. Kjøpte et par på clas o til 79kr som fungerer 10 ganger bedre enn de her. Synd jeg klarte å miste de.

NP: Lady Gaga - Speechless. :love:

Me too :)post-88331-1280878613,5988_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

:fun: Spar penger å flytt ut?

Ikke aktuelt på en alder av 16 år.

DO IT FAGGOT!

Syns du? Da liker du den musikken jeg liker, og det er flott, og da liker jeg deg også. :yes:

Så klaaaart. Det virker jo som om du liker mye av det samme som meg :cool:

Som hva da? :dribble:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Noen andre i sandnesområdet som plutselig fikk besøk av en kunstner fra USA i dag?

Han og noen venner skulle starte opp kunstgalleri i Oslo, og de drev nå å promoterte kunsten sin.

Spurte meg om han kunne få noen minutter av tiden min og jeg sa ja.

Tiden var brukt opp og han spurte hvilket bildet jeg likte. Jeg sa det ene i sort hvitt og han var klar til å selge det til meg

Var utrolig billig for meg sa han og ville ha 1200 kroner. Ble utrolig furten da jeg sa at jeg ikke ville kjøpe..

Måtte nesten kaste han på dør for at han skulle slutte å mase...

Lenke til kommentar

Noen andre i sandnesområdet som plutselig fikk besøk av en kunstner fra USA i dag?

Han og noen venner skulle starte opp kunstgalleri i Oslo, og de drev nå å promoterte kunsten sin.

Spurte meg om han kunne få noen minutter av tiden min og jeg sa ja.

Tiden var brukt opp og han spurte hvilket bildet jeg likte. Jeg sa det ene i sort hvitt og han var klar til å selge det til meg

Var utrolig billig for meg sa han og ville ha 1200 kroner. Ble utrolig furten da jeg sa at jeg ikke ville kjøpe..

Måtte nesten kaste han på dør for at han skulle slutte å mase...

Når jeg bodde i Bryne kom det flere ganger pr mnd fra jehovas vitne på døra. Jeg innviterte dem inn å vekte kompisen jeg leide i lag med å sa det var besøk til han å gikk å la meg igjen :!:

Han ble litt sur til slutt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri likt Flogging noe særlig, egentlig.

Men aaah, Steppenwolf, Lynyrd skynyrd og Blue Oyster Cult.

Og dette er en av mange grunner til at jeg liker deg så godt, Vaskebjørnpus. :love:

Her går det i og for seg i litt av alt. Hva skal jeg med Spotify nå som jeg har passert 90k og det innebærer Zappa, Beatles og Pink Floyd? :D

For øyeblikket er det:

DOSVEC - Dont Stop Just Dance (Lady Gaga feat. Colby O'Donis vs. Journey)

som spilles da. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg elsker Lady GaGa. Hadde jeg hatt en sjanse, hadde jeg bedt henne med ut. Definitivt. :) Hun har så fin stemme når hun synger akustisk. Kan se for meg at hun er svært interessant å prate med også.

Og noen må forresten forklare meg hva som er så ille med opera. Jeg digger det. Jeg skjønner stort sett ikke bæret av hva de synger, men det har ikke så mye å si. Det er ganske vakkert det også. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ha-ha, da burde du sjekke ut Dementia Narcissus. Der har du en småspeisa og herlig dame! Det kom i alle fall frem sånn i et intervju med Rimfrost for 3-4 år siden.

Hu har utrolig digge sangtekster. :D

Also, np: Guano Apes. :love:

Lurer på om det skal stå på resten av kvelden. Vi får se. :wee:

Lenke til kommentar

Det at Lady GaGa er hermafroditt, synes jeg er like søkt som ryktene for 9-10 år siden om at Eminem var død.

Og de som påstår at Elvis, MJ, 2pac og Biggie lever, samt at Paul McCartney døde for mange år siden osv.

Helt søkt. Makes no sense for me at all. Det blir som å si at Britney Spears er kjempebra og et kjempebra ideal for alle tenåringsjenter nå til dags og alltid har vært det.

Lenke til kommentar

Gaga er chill-musikk numero uno. Pronto, finale. Ikke kom å si at du ikke blir fenget av "Alejandro" for eksempel.

Når jeg hører på enkelte sanger i spillelista til en kompis leter jeg febrilsk etter "next" knappen på tastaturet når Lady Gaga kommer på. spesielt denne alejandro. Fæl start og fæl sang :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...