Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har puls på 150 ennå. :(

Prøv å spill Starcraft II og være midt i en kamp når pulsen er på 150 fra før av, mens du skvetter 40 meter i stolen fordi moren din plutselig viser fram trynet sitt. Fytti helvete, jeg skvetter like jævlig hver gang. :ermm:

Tipper jeg hadde blitt lagt inn på psykiatrisk siden min mor bor 200 mil unna :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I envy you. Har rommet rett bak rommet til foreldrene mine, så jeg kan ikke snakke med folk på Skype på kveldene. Blir så irritert. T.T

Akkurat det samme for meg.

Lenke til kommentar

I envy you. Har rommet rett bak rommet til foreldrene mine, så jeg kan ikke snakke med folk på Skype på kveldene. Blir så irritert. T.T

Third. De hører tilogmed tastaturtrykkene mine. Fun…

Edit: fant ut at den edderkoppdritten lager et svært spindelvev mellom vinduet og gardinen min. Noen tips hvordan jeg kan stoppe masseproduksjonen? Vil helst ikke være nær dyret, selv ikke med laserstrålen min

Endret av Enzyme X
Lenke til kommentar

Third. De hører tilogmed tastaturtrykkene mine. Fun…

Kan ikke viske uten at de hører det engang, og moren min våkner av ALT. En gang visket jeg på skype, mens jeg lå i senga, så kom hu inn på rommet mitt og sa jeg skulle holde kjeft. :ermm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg liker deg, Gypsy. Du har god smak!

Syns du? Da liker du den musikken jeg liker, og det er flott, og da liker jeg deg også. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...