Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I WANT POST hah, Rakk side 18k! Har fått 2 poster på side 18K jeg. You are so tøff. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei huff. Gi meg litt god gammel rock istedet Lynyrd Skynyrd? :3 Led Zeppelin, rolling stones, the doors, deep purple, jimi hendrix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Unormal? Yes, sir. Nei, du er helt normal. Alle har litt paranoide tanker innimellom. Jeg har det hver eneste gang jeg har på høy musikk. Så slutt å ha på høy musikk... eller snu bordet du har pc'en på... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Kiss? ... Unormal? Yes, sir. Nei, du er helt normal. Alle har litt paranoide tanker innimellom. Jeg har det hver eneste gang jeg har på høy musikk. Så slutt å ha på høy musikk... eller snu bordet du har pc'en på... Det er umulig, kommer ikke til å se bra ut. Lettere å bare skjære høl til ny dør. Endret 3. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå kan folket legge seg, morroa er over. Første posten på side 18 000 ble okkupert av Senyor de la guerra og post nummer 360000 ble også okkupert av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei huff. Gi meg litt god gammel rock istedet Lynyrd Skynyrd? :3 'Cause I'm as freee as a bird nooow *beeowaweeeeow", and this biiird you cannot chaaaiaange! Led Zeppelin, rolling stones, the doors, deep purple, jimi hendrix :new_woot: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ER Bully Beatdown som går på MTV ekte eller skuespill ? går nå Tror nå det er ekte. Hadde vært gøy om Hulk Haugen hadde vært mobber å blitt med på showet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nå kan folket legge seg, morroa er over. Første posten på side 18 000 ble okkupert av Senyor de la guerra og post nummer 360000 ble også okkupert av Senyor de la guerra Men barne-tv er jo ikke ferdig, engang, jo! Også er det fortsatt lyst ute! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har fått 2 poster på side 18K jeg. Kuling, fikk tre jeg. Jeg har det hver eneste gang jeg har på høy musikk. Jeg og, det er skremmende. Må dra for gardinene og låse døra hver gang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har fått 2 poster på side 18K jeg. Kuling, fikk tre jeg. Jeg har det hver eneste gang jeg har på høy musikk. Jeg og, det er skremmende. Må dra for gardinene og låse døra hver gang. Fy faen, jeg er tøff. Fikk til 4 poster. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Wow, DIGER edderkopp hoppet rett foran meg. Noe av det største jeg har sett! Hvordan skal jeg sove i natt! Endret 3. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Wow, DIGER edderkopp hoppet rett foran meg. Noe av det største jeg har sett! Hvordan skal jeg sove i natt! Sov i senga, vel? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Wow, DIGER edderkopp hoppet rett foran meg. Noe av det største jeg har sett! Hvordan skal jeg sove i natt! Sov under puta. Jeg har to puter, så jeg pleier å sove på en pute, og ha en pute over meg, og gardiner oppå der igjen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har puls på 150 ennå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Men altså, har jeg støtte for remake av Sixty Cups Of Coffee? Eller er det bare teit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) *Kikke rundt seg etter edderkopper* Ingen å se.... Men har nå uansett bare små edderkopper her. Endret 3. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har puls på 150 ennå. Prøv å spill Starcraft II og være midt i en kamp når pulsen er på 150 fra før av, mens du skvetter 40 meter i stolen fordi moren din plutselig viser fram trynet sitt. Fytti helvete, jeg skvetter like jævlig hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det er umulig å bevege seg rundt i huset vårt uten å lage lyd. Knirker som fan... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har kjelleren for meg selv, hah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har kjelleren for meg selv, hah! Det har jeg og ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg