TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regnet med å få høre at det bare var dritt jeg hørte på Godt noen har like god musikk smak som meg Er litt merkelig jeg, da. Liker egentlig all type musikk. Liker hardstyle OG techno, f.eks. Er sånn jeg å. Kan godt høre på DDE, Mark Knophler, Metallica osv. Trance og hardstyle er vel det det går mest i da. Tror du er første personen som jeg har møtt som har samme situasjon som meg, kan høre på Postgirobygget, Yoji, Zelda Sanger, The Ink Spots, Cage The Elephant, Timbuktu, Røyksopp, Linkin Park, Weird Al, Duran Duran, Queen. Det går i alt, liksom. Eneste jeg IKKE liker, er opera. Opera har jeg heller aldri likt helt til Nightwish kom Rock og opera Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I WANT POST hah, Rakk side 18k! Endret 3. august 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Eneste jeg IKKE liker, er opera. Jeg hører på det meste utenom Techno jeg. Hender jeg hører på det og. Du liker altså Trance og Hardstyle, men ikke Techno? Trance og Hardstyle kan gå. Techno også. Gay dere er. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regnet med å få høre at det bare var dritt jeg hørte på Godt noen har like god musikk smak som meg Er litt merkelig jeg, da. Liker egentlig all type musikk. Liker hardstyle OG techno, f.eks. Er sånn jeg å. Kan godt høre på DDE, Mark Knophler, Metallica osv. Trance og hardstyle er vel det det går mest i da. Tror du er første personen som jeg har møtt som har samme situasjon som meg, kan høre på Postgirobygget, Yoji, Zelda Sanger, The Ink Spots, Cage The Elephant, Timbuktu, Røyksopp, Linkin Park, Weird Al, Duran Duran, Queen. Det går i alt, liksom. Eneste jeg IKKE liker, er opera. Opera har jeg heller aldri likt helt til Nightwish kom Rock og opera Opera og rock er bare herlig. Mangler bare opera og heavy metal, nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Alle presser seg inn på 18k :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 sånn, jeg og er på side 18.000 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ingen slår Mikkel, vinner av side 10k uansett Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Søren, nå får jeg den følelsen av at det står noen i døra og ser på meg igjen. Må slutte med musikk på fullt, føler folk står bak meg hele tiden. Unormal? Yes, sir. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og jeg tar post 36000 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nei huff. Gi meg litt god gammel rock istedet Lynyrd Skynyrd? :3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I WANT POST hah, Rakk side 18k! Har fått 2 poster på side 18K jeg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ER Bully Beatdown som går på MTV ekte eller skuespill ? går nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og nå var det over. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Jeg to ganger? nop Endret 3. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Og jeg tar post 36000 F*** ta deg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Søren, nå får jeg den følelsen av at det står noen i døra og ser på meg igjen. Må slutte med musikk på fullt, føler folk står bak meg hele tiden. Unormal? Yes, sir. Edit: Hva søren? Endret 3. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Lett Senyor out. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Unormal? Yes, sir. Nei, du er helt normal. Alle har litt paranoide tanker innimellom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 I WANT POST hah, Rakk side 18k! Har fått 2 poster på side 18K jeg. Medalje er sendt til din folkeregistrerte adresse Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Unormal? Yes, sir. Nei, du er helt normal. Alle har litt paranoide tanker innimellom. Jeg har det hver eneste gang jeg har på høy musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg