Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Takker så mye Nei tror ikke vi skal nevne noen navn på den store interweb'en PM? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har ikke undersøkt det, så usikker. Ta og fiks ubesvarte tråder du. Skrivefeilen altså. og mekk det inn i ip-board pro i samme slengen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sendt! høres kjent ut... lurer på om det kan ha vært henne jeg jobbet sammen med på arbeisuke sammen i 9ende... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen, folkens. Jeg skal møte en dude i byen. Hurra. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 høres kjent ut... lurer på om det kan ha vært henne jeg jobbet sammen med på arbeisuke sammen i 9ende... Det vet jeg ingenting om... Ho har ikke nevnt deg ihvertfall, haha Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God morgen, folkens. Jeg skal møte en dude i byen. Hurra. jammen jeg jobber jo Det vet jeg ingenting om... Ho har ikke nevnt deg ihvertfall, haha merkelig at du ikke har skrytt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 merkelig at du ikke har skrytt Jeg skryter av deg hele tia da, bare ikke til jenter, fordi jeg vil at de skal ha meg og ikke deg istedenfor Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skryter av deg hele tia da, bare ikke til jenter, fordi jeg vil at de skal ha meg og ikke deg istedenfor bare legg med at jeg ikke er singel, så de får vente i såfall, så får du kansje noen mens de venter på meg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 bare legg med at jeg ikke er singel, så de får vente i såfall, så får du kansje noen mens de venter på meg Det var en god idè... Eller jeg kan si at foreldrene mine har blitt drept, så kanskje jeg får et sympati ligg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det var en god idè... Eller jeg kan si at foreldrene mine har blitt drept, så kanskje jeg får et sympati ligg. "Foreldrene mine er døde, pul meg" .. må prøves Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det var en god idè... Eller jeg kan si at foreldrene mine har blitt drept, så kanskje jeg får et sympati ligg. eneste er om det blir langvarig... litt stress i eventuelle merkedager og bryllup... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Flott, da har man hatt prøve om Hinduismen, og det gikk mildt sagt dårlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hey andre og som skulkar i dag eller`??? nei, men fy faen så sykt tøff du er som gjør det!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skulker ikke, har fri på onsdager. Heisann, bussen gå om tre minutter. Vi snakkes, søtnoser. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 .. må prøves Si ifra hvordan det går! eneste er om det blir langvarig... litt stress i eventuelle merkedager og bryllup... Ja, men da får vi bare håpe at ho er glad nok i meg til å la en liten hvit løgn gå forbi uten for store konsekvenser Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skulker ikke, har fri på onsdager. Heisann, bussen gå om tre minutter. Oo Skal du noe sted? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvilken setning tror dere sjarmerer en jente mest? Det kribler i magen min vær gang jeg tenker på deg.. Vs. Når e ronkå så tenkå e på at e å du har dåggi stail! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg er fortsatt syk. Kjipt å tape penger, men sådan er vel livet P: Den siste, såklart! Endret 13. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg