Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er et genialt argument. Det MÅ prøves. Og hvis ikke NgZ prøver frivillig, så skal han bare vente til han skal drikke sammen med meg. Hehe, når skjer det? ^^ Før eller senere. ^^ Haha, mkaj=P Dagen derpå forestiller jeg meg at Spice Girls er like godt for sjela som å ta av 10kg med en ostehøvel =P Veldig godt, mao. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men jeg stikker hjem. Gidder ikke sitte på skolen og sløve uten noe produktivt å gjøre.Satser på å få overtalt gjengen til å bowle i stedet for å trene også ^^ Hvordan får man bowlet uten penger? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 kjøp wow dra til gadgetzan hjelp martin noggenfogger kjøp nether drake... done! Akkurat. Det der kunne like godt stått på gresk. x) jeg sier ikke at du ikke er hot sa jeg vel? Dragen = HAWT Flammene = Hot Drage uten flammer = HAWT, men ikke hot Ellerno. x) Deg da? superhawt? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deg da? superhawt? Nei! Isdronning! O_o Og klasserommet er mitt kalde rike. x) Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne Blir fristet til å spille igjen Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne Blir fristet til å spille igjen do it! wow eier på privat server Deg da? superhawt? Nei! Isdronning! O_o Og klasserommet er mitt kalde rike. x) jeg liker is på boks men ikke dronning! du er sikkert hawt ikke benekt det Endret 9. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne Blir fristet til å spille igjen do it! wow eier på privat server Det er moro i en til to dager, så blir det kjipt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uff, wow. Nei, spill heller noe konstruktivt. Som Flyff. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne Blir fristet til å spille igjen do it! wow eier på privat server Det er moro i en til to dager, så blir det kjipt har spilt tre måneder syntes det er konge Uff, wow. Nei, spill heller noe konstruktivt. Som Flyff. den flyve shaiten? :!: lmao Endret 9. januar 2008 av NerosMind Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg liker is på boks men ikke dronning! Isdronning på boks, da? x) Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost? Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg liker is på boks men ikke dronning! Isdronning på boks, da? x) det hørtes bare hawt ut med tilbehør? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det hørtes bare hawt ut med tilbehør? Joda, er forskjellige pakkeløsninger. x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost? Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla Eller bare laste ned ulovlig fra nettet på 5 minutter og sitte med 400 CD-er på PC-en Tror det blir kebab, men sjappa åpner 12 Elsker onsdager. Slutter halv 12 på skolen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det hørtes bare hawt ut med tilbehør? Joda, er forskjellige pakkeløsninger. x) oioioi!! jeg stikker i butikken! ASAP! Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost? Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla Eller bare laste ned ulovlig fra nettet på 5 minutter og sitte med 400 CD-er på PC-en Tror det blir kebab, men sjappa åpner 12 Elsker onsdager. Slutter halv 12 på skolen. Er noe mer kos med CD-er, kan jo kjøpe andre ting også. Sparer mye på å spise mat hjemmefra og ikke kjøpe Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost? Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla Eller bare laste ned ulovlig fra nettet på 5 minutter og sitte med 400 CD-er på PC-en Tror det blir kebab, men sjappa åpner 12 Elsker onsdager. Slutter halv 12 på skolen. Er noe mer kos med CD-er, kan jo kjøpe andre ting også. Sparer mye på å spise mat hjemmefra og ikke kjøpe kjøp grandis og kjør debatt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg kjøper nesten aldri mat. Spiser mye brød. Så denne ene kebaben tror jeg jeg kan koste på meg, da jeg har tross alt har slitt og strevd for å skaffe disse 40 kronene Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøpte grandis får en time siden Jeg og dama skal kose oss med den etterpå, yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg