Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er et genialt argument. Det MÅ prøves. Og hvis ikke NgZ prøver frivillig, så skal han bare vente til han skal drikke sammen med meg. :thumbup:
Hehe, når skjer det? ^^

Før eller senere. ^^

Haha, mkaj=P Dagen derpå forestiller jeg meg at Spice Girls er like godt for sjela som å ta av 10kg med en ostehøvel =P

Veldig godt, mao.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp wow dra til gadgetzan hjelp martin noggenfogger kjøp nether drake... done!

Akkurat. Det der kunne like godt stått på gresk. x)

jeg sier ikke at du ikke er hot sa jeg vel?

Dragen = HAWT

Flammene = Hot

Drage uten flammer = HAWT, men ikke hot

Ellerno. x)

Deg da? superhawt? :love:

Lenke til kommentar
Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne :tease: Blir fristet til å spille igjen

do it! :p

wow eier på privat server

Deg da? superhawt? :love:

Nei! Isdronning! O_o

Og klasserommet er mitt kalde rike. x)

jeg liker is på boks men ikke dronning!

du er sikkert hawt ikke benekt det :p

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar
Nei nei, nå må vi gi oss med wow praten her inne :tease: Blir fristet til å spille igjen

do it! :p

wow eier på privat server

Det er moro i en til to dager, så blir det kjipt :no:

har spilt tre måneder syntes det er konge :D

Uff, wow. Nei, spill heller noe konstruktivt. Som Flyff. :wee:

den flyve shaiten? :!:

lmao

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar
Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost?

Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla ;)

Eller bare laste ned ulovlig fra nettet på 5 minutter og sitte med 400 CD-er på PC-en :p

Tror det blir kebab, men sjappa åpner 12 :wee:

Elsker onsdager. Slutter halv 12 på skolen.

Lenke til kommentar
Vanskelig avgjørelse nå. Bruke 40 kroner på en nydelig kebab, eller spise et par tørre brødskiver med svett gulost?

Spis svett gulost, så bruker du de 40kr på noe bedre. Feks etter et par kebabsparinger har du en cd mer i hylla ;)

Eller bare laste ned ulovlig fra nettet på 5 minutter og sitte med 400 CD-er på PC-en :p

Er noe mer kos med CD-er, kan jo kjøpe andre ting også. Sparer mye på å spise mat hjemmefra og ikke kjøpe

Lenke til kommentar

Er noe mer kos med CD-er, kan jo kjøpe andre ting også. Sparer mye på å spise mat hjemmefra og ikke kjøpe

kjøp grandis og kjør debatt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...