Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Åh, jeg fikk lyst å se ringenes herre filmene igjen Åhhhh, jeg og! Har bare eneren tilgjengelig for øyeblikket da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg hører på D'lore, Dir en Grey, Flogging Molly, Pogues og Stereo Love som jeg aldri kommer til å få ut av hodet mitt igjen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 You see, I got a mental disposition, Sometimes, I'm mean, sometimes I'm vicious; I'm Dr. Jekyll, I'm Mr. Hyde, So if you wanna stay alive, Just give me all you've got to give, And, then perhaps I'll let you live. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Bare dere ikke kaller «Headhunterz» og «Frontliner» og «Wildstylez» for «hardstyle» (tullete navn egentlig) så er dere frelst! Yoji! Endret 3. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regnet med å få høre at det bare var dritt jeg hørte på Godt noen har like god musikk smak som meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Åh, jeg fikk lyst å se ringenes herre filmene igjen Åhhhh, jeg og! Har bare eneren tilgjengelig for øyeblikket da Yey! Jeg har ingen tilgjengelig da. Men tror jeg må gå til innkjøp av dem Hadde dem på vhs, men måtte bare forlate dem. Har uansett ikke vhs spiller lenger nå, så må ha dem på dvd. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regnet med å få høre at det bare var dritt jeg hørte på Godt noen har like god musikk smak som meg Er litt merkelig jeg, da. Liker egentlig all type musikk. Liker hardstyle OG techno, f.eks. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Snakker om mainstream. Var jo bare det samme hele tiden non-stop. Ei kjerring? med maske som sto og hoppa? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Nosebleed reminding me of snowball wars we often ran away and hid untill last rays of the day Pills, Powders & Passion Plays Elsker den låta. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Bare dere ikke kaller «Headhunterz» og «Frontliner» og «Wildstylez» for «hardstyle» (tullete navn egentlig) så er dere frelst! Yoji! Det kalles NU-Style. (NU-Hardstyle) Endret 3. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Ser ingenting jeg, gjør dere? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10017170 Endret 3. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Har satt lyden på 100% nå som jeg hører på musikk. Håper sannelig ikke noen sender meg melding på Steam nå. Edit: Meget episk låt: http://open.spotify.com/track/1WXFAF2rBFGMKrg9XRyYrW Endret 3. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Regnet med å få høre at det bare var dritt jeg hørte på Godt noen har like god musikk smak som meg Er litt merkelig jeg, da. Liker egentlig all type musikk. Liker hardstyle OG techno, f.eks. Er sånn jeg å. Kan godt høre på DDE, Mark Knophler, Metallica osv. Trance og hardstyle er vel det det går mest i da. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Endelig er det min tur til å få være på et slikt sidetall Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Min tur også Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 jeg skal være med på side 18k Rykninger i øyebrynet etter en iskald Frank's Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Er åpen for de fleste sjangere, jeg, da. Så lenge det er god kvalitet, så klart. Da jeg var yngre gikk det mye i symfonisk metal, death metal, Heavy metal, Metalcore, Trash metal. Er litt ferdig med den perioden nå, selv om jeg fremdeles liker og hører på det. Nå prøver jeg å utforske mer, selv om det er skikkelig old school som fenger meg mest. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det kalles NU-Style. (NU-Hardstyle) ORLY Ser ingenting jeg, gjør dere? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10017170 Nei, dessverre, ingenting ennå. Hadde vært kult. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 usj, her er det overskya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg