Mchansern Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Opera er vel strengt tatt gamlere en Firefox. Opera 2.0 - 1996 Firefox 1.0 2004 Se på ordet jeg uthevet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rLB5VBwXDS4 faens kokosnøtter ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Errr, tror jeg har 17 komma noe. Liker ikke å bruke det, egentlig. Fikk testet fettprosenten på Elixia til 14%. Men jeg vet da faen for nøyaktige slike vekter er. Who cares uansett. Det er hvordan du føler deg innvendig som teller mest. Og du føler deg som regel best når helsa er på topp. Ikke bare fysisk, men psykisk. En sunn sjel i et sunt legeme osv. Oh lord. I kveld går det i James Brown, Otis redding, Ray charles og Van Morrison. Hva hører dere på? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *bilde* Fuckings tard som skriver gamlere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva hører dere på? Slayer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kutte litt ned på kjede røyking kanskje?? Når det kommer moped lyder fra lungene er det kanskje et varsel om at man røyker for mye Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk 29 på bmi testen, men husk det er bare muskler da Edit: Er det noen som liker Gollum? Jeg liker gollum jo, å det er litt skøy at folk syns den er så fæl Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 *bilde* Fuckings tard som skriver gamlere. Føler meg mobba Får ikke en gang lov til å ha skrivefeil Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Oh lord. I kveld går det i James Brown, Otis redding, Ray charles og Van Morrison. Hva hører dere på? Mye samme som deg, James Brown og Van Morrison hvert fall. Kan også legge til Maynard Ferguson, Motorpsyco. Tror jeg skal høre gjennom Timothys Monster etterpå Høre ferdig denne først. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva hører dere på? Slayer Lenge siden jeg har hørt på sånt nå. Har stort sett gått i old school rock og annet småsnask. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Dere glemmer Flogging Molly. Kan ikke gå en kveld uten Flogging Molly Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk 29 på bmi testen, men husk det er bare muskler da Edit: Er det noen som liker Gollum? Jeg liker gollum jo, å det er litt skøy at folk syns den er så fæl Han er jo en kjeltring som bare er ute etter smykkene dine Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva hører dere på? Slayer Lenge siden jeg har hørt på sånt nå. Har stort sett gått i old school rock og annet småsnask. Mener du at Slayer ikke er old school? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva hører dere på? Ikveld går det i Shpongle, Shulman og Infected Mushroom. Skikkelig trippy kveld. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Damn! Ja det begynner å bli en liten stund siden nå. Da fant jeg en artist å vekke foreldrene mine med i natt/morgen tidlig. Flogging Molly er kos. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har aldri likt Flogging noe særlig, egentlig. Men aaah, Steppenwolf, Lynyrd skynyrd og Blue Oyster Cult. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Fikk 29 på bmi testen, men husk det er bare muskler da Edit: Er det noen som liker Gollum? Jeg liker gollum jo, å det er litt skøy at folk syns den er så fæl Han er jo en kjeltring som bare er ute etter smykkene dine Han er en splittet stakkars sjel som er fanget av krefter som ikke kan forklares. Åh, jeg fikk lyst å se ringenes herre filmene igjen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Yoji biomehanika FTW http://www.youtube.com/watch?v=W-5vfqpwv3w Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Yoji biomehanika FTW Kim S likes hardstyle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg