Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg er fortsatt ung..

Og her på skolen er plutselig "Idealkroppen" syltynn :dontgetit:

Jeg er vel heller "normal"...

Ikke for feit, ikke for tynn :)

Definer normal. Man kan godt veie over 100 uten å være feit.

Normal som i normal..

Vet ikke jeg :ermm:

Jeg vet at du kan veie 100kg uten å være feit. Snakket vel ikke så mye om vekt nå, heller størrelse.

Jeg er trøtt :sleep:

Lenke til kommentar

Say what?

Det er Un chien andalou. En surrealistisk kortfilm fra 1929, av kunstneren Salvador Dalí og regissøren Luis Buñuel.

Rimelig makabert :D:love:

Endelig en som ikke blokker avataren min, vertfall <3

Hvorfor skal jeg det? plages ikke av makabre bilder når det kommer ifra en klassiker.

Lenke til kommentar

Og jeg liker ikke avataren til KittyCat heller, jeg har en fobi mot øyer. Ser jeg noen som tar opp sitt eget øye og tar på det, så friker jeg ut. Nei huff. Noen ganger forestiller jeg meg at noen stikker en nål i øyet mitt, akkurat i pupillen. Da blir jeg helt dårlig.

Rette rævva som smalt :) Avataren din er heller ikke mye å skryte av :p

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg likte avataren din :D Trodde det var Eraserhead først, dog. Filmen skrives opp.

Flink gutt <3

Errm, normal kroppsvekt i forhold til høyde? Eller fettprosent. Det enkleste er jo bare å sjekke BMI, om man ikke trener såppas mye at det vil slå ut på tallet man får, så klart. Det sier seg selv at man må ta hensyn til visse faktorer, men man kan jo tenke seg til det selv.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Og jeg liker ikke avataren til KittyCat heller, jeg har en fobi mot øyer. Ser jeg noen som tar opp sitt eget øye og tar på det, så friker jeg ut. Nei huff. Noen ganger forestiller jeg meg at noen stikker en nål i øyet mitt, akkurat i pupillen. Da blir jeg helt dårlig.

Rette rævva som smalt :) Avataren din er heller ikke mye å skryte av :p

Liker du ikke gollumen min?:mad:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Errm, normal kroppsvekt i forhold til høyde? Eller fettprosent. Det enkleste er jo bare å sjekke BMI, om man ikke trener såppas mye at det vil slå ut på tallet man får, så klart. Det sier seg selv at man må ta hensyn til visse faktorer, men man kan jo tenke seg til det selv.

Aner ikke ...

Jeg er forvirra :ermm:

Jeg er trøtt... da tenker jeg ikke klart.. :sleep:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...